Pinkpop 2025

als ik (of iemand) een interressante tegenkomen aantrekkelijk onder de kostprijs, lijkt het me niet anders dan normaal om dat te delen met de Pinkpop-vrienden in het forum, er zal maar net iemand mee lezen die juist wel geintresseerd is

dus ja, dat blijf ik doen
Maar de mensen die er wel in geinteresseerd zijn, zijn ook in staat zelf te zoeken. Of gooi het in een ander topic, maar dit is eigenlijk nergens goed voor toch?

Om nog terug te komen, wat Pinkpop zoal kost. Voor mij is dat denk ik ongeveer 20 a 25 munten per dag.

€130 camping Limburgerhof 4 nachten incl 3 dagen busvervoer.
En voor op camping ongeveer €50 euro aan eten en drinken.

De boodschappen eten en drinken wat ik meeneem naar camping zal ongeveer ongeveer €25 zijn.

Soms koop ik ook nog een shirtje.

Sinds vorig jaar Limburgerhof verkozen boven camping C een stuk relaxter met aankomst, ruime plek, en auto vrijwel naast tent zetten. Bijna geen gesjouw met spullen en gedoe met security.

Ja een weekendje Pinkpop is niet goedkoop maar hier andere concerten, vakanties en weekendjes weg werk en leef ik voor.

Daarom ook dit jaar gewoon weer Pinkpop zoals elk jaar.

Misschien kunnen we beter een apart topic aan maken voor goedkopere doorverkoop tickets die aangeboden worden.

Rock Werchter maakt bijzonder zet met Kings of Leon aankondiging. Letterlijk weggekaapt bij een andere festival.

Zo zie je maar weer eens hoe Rock Werchter de status van Pinkpop heeft gesloten.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Maar de mensen die er wel in geinteresseerd zijn, zijn ook in staat zelf te zoeken. Of gooi het in een ander topic, maar dit is eigenlijk nergens goed voor toch?
Vreeslijk dit klikje. Ieder keer als Dennis iets post dan een verhulde sneer onder mom van: mijn opinie. imo enz. En dan elkaars posts standaard liken. Hoe klein is jullie wereld.

Vreeslijk dit klikje. Ieder keer als Dennis iets post dan een verhulde sneer onder mom van: mijn opinie. imo enz. En dan elkaars posts standaard liken. Hoe klein is jullie wereld.
Groter dan die van jou, die blijkbaar dingen ziet die er niet zijn. Waar maak je je druk om? Het is een forum, daar vind je meningen, ook als ze (herhaaldelijk) botsen.

apart dat Pinkpop in de app wel Anouk Wolf had toegevoegd, maar zelfs na vanmiddag hebben ze niets op de site aangevuld?

er staat geen nieuws bericht en geen bio... toch vreemd?
of, zouden ze nog een cancel te verwerken hebben die ze moeten oplossen?

Rock Werchter maakt bijzonder zet met Kings of Leon aankondiging. Letterlijk weggekaapt bij een andere festival.

Zo zie je maar weer eens hoe Rock Werchter de status van Pinkpop heeft gesloten.
Niet helemaal waar waarschijnlijk. Verkoop van het Griekse festival was waarschijnlijk dusdanig slecht dat een cancel niet anders kon, Werchter dankbaar gebruik van gemaakt.

Users who are viewing this thread