Pinkpop 2025

En verwachten we ook nog samenwerkingen of artiesten die spontaan iemand erbij halen on stage?
Ik kom toch nog terug op deze post...

zou het zelf een hele strakke actie van Claude vinden als hij Matthijn Buwalda als gast-artiest op het Pinkpop podium zou halen, voor het nummer 'Mooi' dat ze samen in Beste Zangers deden.

Al is het alleen maar om Matthijn Buwalda op het Pinkpop podium te zien, lijkt me out of the box tov andere samenwerkingen van Claude.

Ik heb net de finale van the headliner gekeken. Micha was wel een toffe opening geweest voor de zaterdag! Anouk heeft jammer genoeg niet mijn persoonlijke voorkeur...

Ik heb net de finale van the headliner gekeken. Micha was wel een toffe opening geweest voor de zaterdag! Anouk heeft jammer genoeg niet mijn persoonlijke voorkeur...
Ja ook gekeken, helaas.. Micha had goed gepast!

Over de uitgaves, eerste keer pinkpop 18 jaar, geen probleem werken/leren woonde nog thuis, cheap popup tentje.. en meende dat ik mischien voor een heel weekend slechts 500,- kwijt was.

15e keer pinkpop, nu 34 jaar, toch een stuk moeilijker, eigen woning, 2 kinderen.. en de laatse 11 jaar ga ik niet meer alleen maar samen met mijn vrouw..
600,- (weekend tickets)
200,- (inkopen en inboedel, vrouwen hebben toch wat meer nodig.. en aan biertje altijd plenty mag graag uitdelen als er mensen langs lopen voor een praatje)
75,- (brandstof)
1000,- (munten, merchandising)

Al met al kost het ons zo'n 2000,- voor een weekendje pinkpop..

Veel geld! maar het is nostalgie en ons enigste weekend samen even zonder de kids, en kijken ieder jaar weer op wat mooi terug en weer naar wat moois uit!

• Leuk
Waarderingen: thedude182
Ja ook gekeken, helaas.. Micha had goed gepast!

Over de uitgaves, eerste keer pinkpop 18 jaar, geen probleem werken/leren woonde nog thuis, cheap popup tentje.. en meende dat ik mischien voor een heel weekend slechts 500,- kwijt was.

15e keer pinkpop, nu 34 jaar, toch een stuk moeilijker, eigen woning, 2 kinderen.. en de laatse 11 jaar ga ik niet meer alleen maar samen met mijn vrouw..
600,- (weekend tickets)
200,- (inkopen en inboedel, vrouwen hebben toch wat meer nodig.. en aan biertje altijd plenty mag graag uitdelen als er mensen langs lopen voor een praatje)
75,- (brandstof)
1000,- (munten, merchandising)

Al met al kost het ons zo'n 2000,- voor een weekendje pinkpop..

Veel geld! maar het is nostalgie en ons enigste weekend samen even zonder de kids, en kijken ieder jaar weer op wat mooi terug en weer naar wat moois uit!

1000€ aan munten/merch?!

500,- is je ticket met waarschijnlijk iets ongeveer 50 muntjes. Als je genoeg water drinkt en goed ontbijt zou je dat prima moeten kunnen redden.
Als je eind juni donderdag t/m maandag met vrienden op Centerparcs gaat zit je ook al snel aan de 500,- pp. Zeker als je overdag wat activiteiten doet, terrasje pakt en uit eten gaat. Weet wel wat ik liever doe :-)

Toevallig dit jaar rondom Graspop wat dagen centerparcs geboekt (donderdagticket met dinsdag t/m vrijdag centerparcs). Is natuurlijk geen weekend maar doordeweekse dagen, maar uiteindelijk per persoon 154€ kwijt voor boeking. Denk niet dat ik er dan nog 350€ de man bij ga uitgeven, al kan dat ook komen doordat ik gewoon lang in het zwembad ronddobber

Voor een driedaags festival vind ik wel. Ik reken 100 euro per persoon per dag, en dan kunnen we echt heel luxe doen. Dus 600 voor Pinkpop dan. Ik kan me niet indenken waar ik nog eens 400 euro aan zou moeten besteden.
Het hangt er allemaal wat van af he.

Eet je op de camping dingen dat je van thuis mee neemt of ga je naar de ontbijttent en koop je voor de rest van de dag ook gewoon snacks/maaltijden aan de kraampjes.

Bij mij bv. is dat het laatste.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Ik kom op graspop met rond de 70 euro per dag wel rond, en koop dan al mijn eten en drinken op het festival zelf zonder heel zuinig te doen.

Laatst bewerkt:
als ik mijn jaarlijkse uitgave bekijk, kom ik op ca 25 munten per dag op een dag Pinkpop op het festivalterrein (2024 goed voor 92,50). (Neem aan dat iemand die ook de camping experience er bij heeft meer uit geeft). Als het een dag was waar we met 2 personen waren, kwamen er vaak nog 20 munten bij (nog een extra 74,-). Dus 45 munten voor 2 personen per dag op het festivalterrein.

Afgelopen jaar was ik 2 dagen alleen en 1 dag met mijn dochter. Was dus al makkelijk 351,50 euro aan eten en drinken, een WML waterzakje en een extra Pinkpop hoedje.

Voor komende editie ga ik rekening houden met ca 135 munten voor 3 dagen met z'n tweeën, ofwel ca 500 a 550 euro qua budget op het festivalterrein.

• Leuk
Waarderingen: thedude182
ben benieuwd naar haar promotie aankomende 89 dagen en welk podium ze terecht gaat komen?

wellicht binnenkort het tijdschema, of moeten we wachten tot in april voor het tijdschema?

Eerste festival setlist van Olivia Rodrigo in 2025

Met een settijd van 1 uur 40 minuten dus. Ben benieuwd of ze die overal krijgt

Als 60 plusser inmiddels een aardig kapitaal besteed aan PP( en andere concerten/festivals)Maar ja live muziek is een hobby van me maar vind dat pakweg de laatste 10 jaar de kosten voor tickets en catering/reizen toch wel hard zijn gestegen.

• Leuk
Waarderingen: thedude182 en brutus257

Users who are viewing this thread