Hier ook voorstander van munten. Snap het wel ergens dat ze over willen stappen naar cashless. Maar met een groep (wij zijn altijd met rond de 20 man) is er niks handiger dan muntjes. Even je hand uitsteken en je haalt voor degene die inleggen. Met het cashless systeem trek je dat nooit recht aangezien het vaak voorkomt dat de groep gesplitst is, en de ene daarin wat minder drinkt dan de ander. Valt natuurlijk ook weer op te lossen met de groepie van tikkie of een wie betaald wat, maar dan moet je na elke bestelling weer diegene gaan aantikken die hebben besteld.
En over het feit dat je dan je munten niet meer kwijt kan raken, ook je telefoon of pinpas kun je kwijtraken
. Ik heb zelf een coinkeepr: https://festivalsupply.nl/catalogus...LhEYINXTX0XvlEBb-DNAQVBbN2CPi9BsaAqfnEALw_wcB
Dit vindt ik zelf handiger dan alle muntjes los in je broekzak, als ze hierin zitten voel je ze beter zitten. En deze gaat elke nacht compleet in mijn tas en de volgende ochtend er weer uit.
En voor degene die zeiden dat ze dan niet meer lang in de rij hoeven te staan voor muntjes, is het een kwestie van even verder lopen. Zoals al gezegd is, er zijn meerdere automaten waar het rustiger is.
En over het feit dat je dan je munten niet meer kwijt kan raken, ook je telefoon of pinpas kun je kwijtraken

Dit vindt ik zelf handiger dan alle muntjes los in je broekzak, als ze hierin zitten voel je ze beter zitten. En deze gaat elke nacht compleet in mijn tas en de volgende ochtend er weer uit.
En voor degene die zeiden dat ze dan niet meer lang in de rij hoeven te staan voor muntjes, is het een kwestie van even verder lopen. Zoals al gezegd is, er zijn meerdere automaten waar het rustiger is.