Pinkpop 2025

Maar is zit ook nig een verschil in de manieren van cashless.

Als je kiest voor cashless doe dan gewoon direct de bedragen pinnen.
En niet cashless tokens die je moet opwaarderen in een app of bandje. Want daar zie ik de meerwaarde niet van. Ben je telkens in de app aan checken wat je saldo is.
Kijk naar Rock werchter, makkelijk erop te zetten en bij elke betaling zie je op het scherm hoeveel je nog erop hebt staan. Pinkpop mag dit van mij direct doorvoeren. Maar Pinkpop kennende zal dit nog jaren duren..

Wel mooi dat er ook 7 Clashfinders zijn gemaakt voor Pinkpop 2025, terwijl ze allemaal niet meer geupdate zijn sinds vorig jaar. Voor de grap bijvoorbeeld even "Pinkpop (Draft) 2025" bekeken. Ik zeg niet gelijk dat het onhaalbaar is, maar.... het is wel een beetje onhaalbaar gebleken:ROFLMAO:
1742223984715.png

Wel mooi dat er ook 7 Clashfinders zijn gemaakt voor Pinkpop 2025, terwijl ze allemaal niet meer geupdate zijn sinds vorig jaar. Voor de grap bijvoorbeeld even "Pinkpop (Draft) 2025" bekeken. Ik zeg niet gelijk dat het onhaalbaar is, maar.... het is wel een beetje onhaalbaar gebleken:ROFLMAO:
die zijn allemaal voor die pinkpop draft geweest van vorig jaar, is inderdaad wel vervelend als je gewoon een clashfinder van pinkpop zoekt dat je al die dingen als zoekresultaten krijgt. wellicht handig als die mensen de naam veranderen of de clashfinder verwijderen of iets dergelijks.

dus kan je net zo goed een pin-transactie systeem doen en heb je geen "ander" cashless systeem nodig
Is de reden om het Werchter-systeem te gebruiken niet vooral dat ze bang zijn dat ze met 80.000 mensen op het terrein het netwerk zouden overbelasten met pintransacties? Op Werchter zijn de betalingen aan de bar een volledig gesloten systeem, daar komt geen bank aan te pas. Alleen als je opwaardeert is dat een transactie, in die zin is het te vergelijken met muntjes. Met pinnen is iedere betaling een transactie

jeetje wat tenenkrommend ja
( saus voor 1,14 o_O , chickenburger 9,12 😖 , doe dan maar munten systeem )

ik snap ook niet de voorstanders van aparte cashless systemen? Waarom zou je dat doen als er gewoon een pin-transactie systeem bestaat...
waarom zo'n omslachtig systeem 'aanschaffen"?
dus kan je net zo goed een pin-transactie systeem doen en heb je geen "ander" cashless systeem nodig
ben ik het helemaal mee eens, een cashless systeem heeft inderdaad weinig voordelen ten opzichte van gewoon pinnen, maar ik vermoed dat cashless meer winst geeft voor livenation waardoor ze altijd daarvoor zullen kiezen. je kunt er wel van uit gaan dat als Pinkpop over gaat op Cashless dat ze dan het systeem gaan gebruiken dat door livenation/mojo gebruikt wordt lijkt me
Op Werchter moest je alsnog in rij gaan staan om coins die je in voorverkoop 30 cent goedkoper hebt gekocht op je bandje te laten zetten.
Volgens mij was dit op Werchter en Graspop niet het geval, bij mij staan de muntjes altijd direct op mijn bandje en wat ik hier lees van anderen was dit op Werchter ook het geval. Er is sowieso niet een aparte rij voor want dit wordt geregeld wanneer je je festivalbandje haalt?
En wat er ook belachelijk was, je moest een coin betalen om je eigen geld terug te krijgen als je coins overhad.
In tegenstelling tot het systeem van pinkpop waar je overgebleven saldo gewoon niets meer waard is

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Kijk naar Rock werchter, makkelijk erop te zetten en bij elke betaling zie je op het scherm hoeveel je nog erop hebt staan. Pinkpop mag dit van mij direct doorvoeren. Maar Pinkpop kennende zal dit nog jaren duren..
Ja alleen het nadeel hiervan was, dat dit cashless systeem weer niet op de camping regular werkt dus dat je daar ook weer een bandje aan moet schaffen met saldo opwaarderen.
Plus dat je bij dit soort dingen altijd achteraf je geld nog moet terug halen als er saldo overblijft.

Gewoon direct pinnen en klaar!

Pin-transactie is op zich ook prima. Nadeel daarvan is dat je elke keer je pinpas of telefoon nodig hebt. QR-code op je polsbandje is dan wel heel relaxt.
ik heb m'n telefoon toch al bij me, pinpas ook...
Ik zie nog altijd geen voordeel in een aanschaf van een ander cashless systeem

Je kon afgelopen jaren overgehouden munten inleveren...
Maar waarom niet gewoon op maken 😉
Ahh oke mijn fout dat wist ik dan weer niet, dat doen ze dan wel goed bij Pinkpop!
Ben zelf nooit op een festival met munten geweest waar je je munten terug kon inruilen aan het einde

Users who are viewing this thread