Pinkpop 2024

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
Niet gek toch, je moet wel heel hard op je kop zijn gevallen om meer te gaan betalen terwijl voor de reguliere prijs nog in overvloed kaarten zijn. Denk dat nu met 20 piek verlies verkopen een stuk gunstiger is dan wachten.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.226
Niet gek toch, je moet wel heel hard op je kop zijn gevallen om meer te gaan betalen terwijl voor de reguliere prijs nog in overvloed kaarten zijn. Denk dat nu met 20 piek verlies verkopen een stuk gunstiger is dan wachten.
Dit inderdaad. Als je hem nu verkoopt voor 20 verlies is de kans dat je 'm over 4 maanden voor 60/70 verlies moet verkopen veel kleiner. Zolang de kaarten niet uitverkocht raken gaan de tickets toch niet voor meer dan de originele prijs verkocht worden.
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
110
87
Verwachten we deze week nog nieuws? Ja, vorig jaar kwamen ze ook 26 januari met een pakketje namen maar... vorig jaar kwam ook de eerste naam op 7 oktober 2022.... en we weten allemaal hoe het dit jaar ging:censored:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Vind het ook best heftig. Staan al meerdere kaarten voor 270 euro i.p.v. 290. Zal denk ik de komende maanden nog erger worden, mits ze met een mooie nieuwe lading namen komen.
nu ook voor 269,28....

het zijn geen enorme verschillen, maar kan me voorstellen dat 20 euro verschil voor sommige mensen al een groot verschil maakt in wel of niet een weekend ticket kopen
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
Ik wacht het nog een poosje af, zou me niets verbazen als ze halverwege mei wel onder de 200 duiken.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
188
149
Komen alleen nog wat openers bij en stage 4. Kijkend naar voorgaande jaren hoeven we daar geen mooie naam te verwachten.

Zijn er mensen die voor 150,- wel heen willen met deze namen?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Komen alleen nog wat openers bij en stage 4. Kijkend naar voorgaande jaren hoeven we daar geen mooie naam te verwachten.

Zijn er mensen die voor 150,- wel heen willen met deze namen?
Ik oprecht niet. Vorig jaar had je nog o.a. TWOD, QOTSA, Black Keys, Editors. Voor mij persoonlijk zit hier echt niks van dat kaliber tussen
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
Misschien ook wel ingegeven door alle prijsstijgingen hoor, want ik kom eigenlijk oprecht ook niet heel veel verder dan Froukje, Avril Lavigne en Acda en de Munnik haha.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
nu ook voor 269,28....

het zijn geen enorme verschillen, maar kan me voorstellen dat 20 euro verschil voor sommige mensen al een groot verschil maakt in wel of niet een weekend ticket kopen
Zijn toch weer bijna 6 consumptiepenningen......benieuwd wat die dit jaar gaan kosten.Het bier / pils komt niet meer uit Wijlre maar Den Bosch / Zoeterwoude dus Heineken zal de transportkosten wel doorberekenen.........en ga zo maar door inflatie, gebrek aan personeel alles wordt duurder..
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
110
87
Komen alleen nog wat openers bij en stage 4. Kijkend naar voorgaande jaren hoeven we daar geen mooie naam te verwachten.

Zijn er mensen die voor 150,- wel heen willen met deze namen?
Nou ik heb vorig jaar toch erg genoten bij Orange Skyline, Prins s en de geit, Goldkimono en SONS op stage 4
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria en Jos

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
188
149
Nou ik heb vorig jaar toch erg genoten bij Orange Skyline, Prins s en de geit, Goldkimono en SONS op stage 4
Dat is wel tof om mee te pakken! Doorgaans komt men niet voor de acts die op Stage 4 geprogrammeerd staan. Ik vind het persoonlijk geen fijne plek voor een stage, maar is natuurlijk altijd beter dan een uur naar Rondé of Nielson luisteren ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: JohndeBever en Davidd

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
110
87
Dat is wel tof om mee te pakken! Doorgaans komt men niet voor de acts die op Stage 4 geprogrammeerd staan. Ik vind het persoonlijk geen fijne plek voor een stage, maar is natuurlijk altijd beter dan een uur naar Rondé of Nielson luisteren ;)
Precies! Ieder zijn eigen ding natuurlijk maar ik raad anderen wel aan om eens langs te lopen (mochten ze dit nog niet gedaan hebben) bij stage 4 om nieuwe muziek ontdekken, zo heb ik na pinkpop nog eens Prins s en de geit en Orange skyline bezocht
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
90
40
Namen van Rock Werchter die zouden mogen overkomen (in het vet nog steeds mogelijk volgens mij):
  • STONE
  • YUNGBLUD
  • Snow Patrol
  • Bad Omens
  • Sleaford Mods
  • Glints
  • The Kooks
  • Marc Rebillet
  • Whispering Sons
  • Brutus
  • Michael Kiwanuka
  • The Hives
  • PJ Harvey
  • The St

Precies! Ieder zijn eigen ding natuurlijk maar ik raad anderen wel aan om eens langs te lopen (mochten ze dit nog niet gedaan hebben) bij stage 4 om nieuwe muziek ontdekken, zo heb ik na pinkpop nog eens Prins s en de geit en Orange skyline bezocht
Ik vind het prima als het bij stage 4 wat rustiger blijft. Mijn favo plek op PP, juist omdat ik daar gewoon relaxed op de eerste rij kan staan. En John, ik heb ook genoten van Orange Skyline, Prins s en de geit en Goldkimono! Heb Orange Skyline en Goldkimono na PP beide nog 2x bezocht. Ik hoop dat Goldkimono dit jaar nog een keer komt, die is best wel doorgebroken sinds PP.
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
90
40
Wat voorspellingen voor de tweede / derde worp betreft, misschien iets uit het rijtje:
- the Prodigy
- Keane
- Dogstar
- the Kooks
- Snow Patrol
- Yungblud
- Sofi Tukker
- Mando Diao
- Vance Joy
- Paolo Nutini
- la Pegatina
- Bombay Bicycle Club

NLse acts kanshebbers:
- Son Mieux
- Krezip
- Pommelien Tijs
- De jeugd
- Thyphoon
- Rowwen Heze
- CLouseau

En ik hoop op Haeven en Goldkimono
 

luukmilo

Nieuw lid
24 jan 2024
1
0
Wat voorspellingen voor de tweede / derde worp betreft, misschien iets uit het rijtje:
- the Prodigy
- Keane
- Dogstar
- the Kooks
- Snow Patrol
- Yungblud
- Sofi Tukker
- Mando Diao
- Vance Joy
- Paolo Nutini
- la Pegatina
- Bombay Bicycle Club

NLse acts kanshebbers:
- Son Mieux
- Krezip
- Pommelien Tijs
- De jeugd
- Thyphoon
- Rowwen Heze
- CLouseau

En ik hoop op Haeven en Goldkimono
En Tom Grennan dan? Vind ik heet erg in het rijtje thuishoren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken