Pinkpop 2024

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
743
970
Namen van Rock Werchter die zouden mogen overkomen (in het vet nog steeds mogelijk volgens mij):
  • STONE
  • YUNGBLUD
  • Snow Patrol
  • Bad Omens
  • Sleaford Mods
  • Glints
  • The Kooks
  • Marc Rebillet
  • Whispering Sons
  • Brutus
  • Michael Kiwanuka
  • The Hives
  • PJ Harvey
  • The Streets
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
743
970
Kleine namen, waar ik heel blij mee zou zijn:
  • SPRINTS
  • Library Card
  • THAMES
  • The Bug Club
  • Egyptian Blue
  • Teen Jesus and the Jean Teasers
Net iets grotere, doch nog steeds relatief kleine, namen die van mij zeker ook op Pinkpop mogen staan:
  • shame
  • Amyl and the Sniffers
  • Black Honey
  • Squid
  • NewDad
  • Kid Kapichi
  • English Teacher
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.885
1.820
Bedoel je dat geen enkel van deze namen een optie is voor Pinkpop? Ben nog nooit geweest buiten komende editie dan, dus kan het ook niet echt inschatten šŸ™ƒ
Dit zijn niet echt namen die geboekt gaan worden door Pinkpop nee. Veel van deze namen zouden niet misstaan op Best Kept Secret, sommige ook op DTRH.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.283
3.856
Bedoel je dat geen enkel van deze namen een optie is voor Pinkpop? Ben nog nooit geweest buiten komende editie dan, dus kan het ook niet echt inschatten šŸ™ƒ
Een aantal namen staan al op BKS. Ik verwacht van de rest (als ze al in juni/juli op tour zijn) dat ze eerder op BKS en DTRH staan. Helaas...
 

jitsevljds

Campingartiest
14 okt 2023
59
29
kanye west maakt een comeback op pinkpop?šŸ¤·ā€ā™‚ļø dat zal wel verkopen of het realistisch is is weer een ander verhaal
 
  • Haha
Waarderingen: Mark's Kal

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
743
970
Moet ik het dan eerder gaan zoeken in de hoek van Ellie Goulding en consorten? Prima voor mij hoor, maar dacht dat er mogelijks nog wat anders ging komen dan pop en slinger-songwriters, die we nu al in overvloed hebben tbh šŸ¤­
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
62
24
Zouden hier nog PP namen tussen kunnen zitten?
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2024-01-24 at 09.01.49.jpeg
    WhatsApp Image 2024-01-24 at 09.01.49.jpeg
    248,7 KB · Weergaven: 47

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Onder de prijs, nu al......?
Vind het ook best heftig. Staan al meerdere kaarten voor 270 euro i.p.v. 290. Zal denk ik de komende maanden nog erger worden, mits ze met een mooie nieuwe lading namen komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken