Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bedoel je dat geen enkel van deze namen een optie is voor Pinkpop? Ben nog nooit geweest buiten komende editie dan, dus kan het ook niet echt inschatten
Bedoel je dat geen enkel van deze namen een optie is voor Pinkpop? Ben nog nooit geweest buiten komende editie dan, dus kan het ook niet echt inschatten
Moet ik het dan eerder gaan zoeken in de hoek van Ellie Goulding en consorten? Prima voor mij hoor, maar dacht dat er mogelijks nog wat anders ging komen dan pop en slinger-songwriters, die we nu al in overvloed hebben tbh
Vind het ook best heftig. Staan al meerdere kaarten voor 270 euro i.p.v. 290. Zal denk ik de komende maanden nog erger worden, mits ze met een mooie nieuwe lading namen komen.