Pinkpop 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.165
Ik vraag me af waarom ze, voordat ze met een headliner komen, of überhaupt een verkoopdatum, eerst even een willekeurige NL act in een Boulevard item laten droppen. Geen touw aan vast te knopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik vraag me af waarom ze, voordat ze met een headliner komen, of überhaupt een verkoopdatum, eerst even een willekeurige NL act in een Boulevard item laten droppen. Geen touw aan vast te knopen.
ivm de über grote NL gehalte aan de act met groot bombarie in de media slingeren bij publiek dat aansluit bij de RTL Boulevard doelgroep
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Ik vraag me af waarom ze, voordat ze met een headliner komen, of überhaupt een verkoopdatum, eerst even een willekeurige NL act in een Boulevard item laten droppen. Geen touw aan vast te knopen.
Ook, maar ik kan me dus ook niet voorstellen dat RTL hier een bedrag voor heeft geboden.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.165
ivm de über grote NL gehalte aan de act met groot bombarie in de media slingeren bij publiek dat aansluit bij de RTL Boulevard doelgroep
Die vervolgens nog geen kaart kan kopen of kan terugvinden wanneer ze een kaart kunnen kopen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
ivm de über grote NL gehalte aan de act met groot bombarie in de media slingeren bij publiek dat aansluit bij de RTL Boulevard doelgroep
En misschien dat mensen gaan praten over Pinkpop. Soort opwarmer voor de namen die later aankomende week komen? Pinkpop in het nieuws brengen , gratis reclame , etc
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Misschien heeft RTL dit jaar de uitzendrechten te pakken en gaan ze daarom af en toe wat op programma's als boulevard bekend maken? Als ze vandaag een mini scoopje hebben dan kun je morgen om 10 uur wel de eerste headliner of namen verwachten lijkt me.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.264
3.842
Season 2 Lol GIF by Insecure on HBO
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken