Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Ik heb het gevoel dat we geen geweldige line up gaan krijgen. Beginnen met 24 namen is niet ideaal naar mijn idee.

Ze beginnen niet met een headliner.

Is dat ooit eerder gebeurd?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Ik verwacht morgen eigenlijk geen headliner...
Nee, same here. Ik verwacht ook een pakketje met veelal Nederlandse namen, wat kleine internationale namen en een sub met een stay tuned, maar voorlopig meer ook niet.

Dat of toch Maneskin.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Nee, same here. Ik verwacht ook een pakketje met veelal Nederlandse namen, wat kleine internationale namen en een sub met een stay tuned, maar voorlopig meer ook niet.

Dat of toch Maneskin.
Ik zou het echt bizar vinden als ze morgen niet komen met ten minste 1 headliner...
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Inderdaad vrij apart om een pakketje te lossen, dan kunnen we ervan uit gaan dat de headliner(s) weinig spannends gaat zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Als ze morgen geen headliner aankondigen is het of een groot fiasco geworden.

Of ze hebben klappers….
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
209
110
MORGEN OM 11:00 nieuwe namen.

Dua Lipa, Pearl Jam, Maneskin , Ed Sheeran, Madonna, Ac/Dc en P!nk worden genoemd als kanshebbers.

Presentators hebben geen verstand ervan. Denken dat P!nk twee jaar achter elkaar komt.
Van die namen Maneskin en heel misschien Dua Lipa. Nu gaat een boel mensen serieus denken dat Madonna enz. op PP zullen optreden.. .
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
567
364
Morgen gok ik twee headliners en paar sub namen en daar onder!
Ik ben volgens mij de enige op het forum die hoopt dat Madonna het wordt (zie ik overigens niet gebeuren maar goed)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken