Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een pakket van 24 namen gaat geen enorme headliners bevatten volgens mij (wel headliners maar geen meganamen). Lenny Kravitz zal er wel bij zijn zeker?
Headliners??!!!! In een pakket van 25 namen. Ik ga alvast kaarsjes opsteken en mijn zakdoekjes pakken. Dit wordt een drama nooit eerder vertoond voor Pinkpop.
Een pakket van 24 namen gaat geen enorme headliners bevatten volgens mij (wel headliners maar geen meganamen). Lenny Kravitz zal er wel bij zijn zeker?
Het is ook in het belang van MOJO om Pinkpop te laten uitverkopen. In het verleden hebben ze daarom Bruce Springsteen, PM en de Stones op Pinkpop neergezet. Die verhaaltjes over dat artiesten dat zelf heel graag zouden willen, is gewoon een leugen.
Morgen gok ik twee headliners en paar sub namen en daar onder!
Ik ben volgens mij de enige op het forum die hoopt dat Madonna het wordt (zie ik overigens niet gebeuren maar goed)