Pinkpop 2024

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Wel jammer dat echt niemand iets van info heeft is toch leuker om een beetje te puzzelen wat het kan zijn
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
het zal niet slechter zijn dan Robbie WIlliams pink en de peppers vermoed ik

maar beter ook niet
als Pinkpop "echt" minstens 1 dag wil uitverkopen, heeft het minstens 1 headliner nodig uit de buitencatagorie / stadionheadliner

met 2 Ziggo klappers op 1 dag (voor main en Noord) moet ik nog maar zien...
kan je voor laatste edities op 1 hand tellen welke dagen ook 'echt' uitverkocht waren, dat waren dagen met Metallica, Pearl Jam of Bruno Mars volgens mij?

en dan zit het meestal in de dagkaarten, weekendkaarten gaan meeste edities wel tot uitverkocht of tot bijna uitverkocht
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
Ik volg al sinds 2002 de "voorbeschouwingen "op pinkpop , maar ik kan me niet herinneren dat we in decembner nog zo enorm in het duister zaten.

De enige naam die in mijn ogen realistisch is , en nog kaarten verkoopt is Dua Lipa.
Zet je daar een naam als avenged sevenfold op noord, dan kun je die dag best uitverkopen

maar verder??
 
  • Leuk
Waarderingen: itsKenzin

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.785
Een uitverkocht Pinkpop lukt op dit punt bijna niemand, behalve de mega-arena kleppers. Maar het zijn wel namen die daadwerkelijk kaarten gaan schuiven.
Dit zou objectief gezien toch gewoon een prima rijtje zijn? Je mist alleen een echte rockheadliner. Maar dat kun je ondervangen in de breedte van het programma.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken