Pinkpop 2024

Landgraver

Support act
13 apr 2021
945
449
als Pinkpop "echt" minstens 1 dag wil uitverkopen, heeft het minstens 1 headliner nodig uit de buitencatagorie / stadionheadliner

met 2 Ziggo klappers op 1 dag (voor main en Noord) moet ik nog maar zien...
kan je voor laatste edities op 1 hand tellen welke dagen ook 'echt' uitverkocht waren, dat waren dagen met Metallica, Pearl Jam of Bruno Mars volgens mij?

en dan zit het meestal in de dagkaarten, weekendkaarten gaan meeste edities wel tot uitverkocht of tot bijna uitverkocht
Ja de verkoop van de dagkaarten is toch de achilles hiel met de weekend kaarten zit het wel snor.Dus afwachten met welke "grote" namen ze komen dat zal uiteindelijk wel het verschil gaan bepalen of ze financieel eruit springen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Hopelijk begrijpt het grootste gedeelte van de mensen hier dat de “stay tuned” van Pinkpop waarschijnlijk bewust vandaag is gepost vanwege rock Werchter ticket verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: itsKenzin

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.752
7.570
Hopelijk begrijpt het grootste gedeelte van de mensen hier dat de “stay tuned” van Pinkpop waarschijnlijk bewust vandaag is gepost vanwege rock Werchter ticket verkoop.

Had je dat niet dan meteen vanochtend kunnen delen :LOL:

Het klinkt heel logisch, maar had er nog niet zo over nagedacht
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Weer maken sommigen er een RW vs. Pinkpop-strijd van.

Die strijd is sinds begin de jaren 2000 niet echt relevant meer. Pinkpop zit toch net dat categorietje lager dan RW, maar dat hoeft toch helemaal geen schande te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Weer maken sommigen er een RW vs. Pinkpop-strijd van.

Die strijd is sinds begin de jaren 2000 niet echt relevant meer. Pinkpop zit toch net dat categorietje lager dan RW, maar dat hoeft toch helemaal geen schande te zijn.
😂😂Dit is toch wel heel obvious.
Kom op.

Bekijk ook gerust de insta opmerkingen onder het “stay tuned” bericht die Werchter gerelateerd zijn.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.290
3.875
Weer maken sommigen er een RW vs. Pinkpop-strijd van.

Die strijd is sinds begin de jaren 2000 niet echt relevant meer. Pinkpop zit toch net dat categorietje lager dan RW, maar dat hoeft toch helemaal geen schande te zijn.
Al vanaf begin jaren 90 niet meer relevant.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Gewoon volgende week aankijken het zou dit jaar wel komen als dat niet zo is dan is het schandalig dat je zo'n post doet
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Weer maken sommigen er een RW vs. Pinkpop-strijd van.

Die strijd is sinds begin de jaren 2000 niet echt relevant meer. Pinkpop zit toch net dat categorietje lager dan RW, maar dat hoeft toch helemaal geen schande te zijn.
Het is absoluut geen strijd.

Het is, voor mij althans, wel de eerste keer dat ik behoorlijk in dubio zit. Mijn perspectief: ik ben waanzinnig rock minded, met stijf bovenaan mijn lijst de Foo’s. Normaliter wisten we op zijn minst wie de headliners van PP waren zodra verkoop Werchter begon. Dan maakte het niet uit dat PP pas kaarten ging verkopen vanaf februari/maart, de keuze (voor PP) kon alvast gemaakt worden.

Wij hebben als groep 10 heerlijke edities PP achter de kiezen, maar zowel in 2019 als in 2023 miste er ‘iets’ waardoor ze het net even niet haalden bij al die andere schitterende weekenden. En dat zat hem voor een deel ook zeker in de headliners van die edities. Als PP enigszins de moeite is, en daar gaan we vanuit, zijn we er bij. Maar mocht het onverhoopt echt ‘meh’ zijn, dan zit Werchter wel in ons achterhoofd. En nu is die droomact dus nu al door zijn dagkaarten heen, met PP op 0 namen. Dat gaat toch in mijn achterhoofd zitten broeden…
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.752
7.570
Dit is sarcastisch toch?😳👀
Sorry via chat soms lastig te zien.

Niet per se sarcastisch, ook niet heel serieus verder. Maar ging gewoon met de menigte mee elk uur voor een aankondiging, als Pinkpop-buitenstaander. Terwijl het wel logisch is wat je zei dat t vooral voor de RW verkoop was
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
Nou mijn Werchter zondagticket is gelukkig al binnen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet naar Pinkpop ga...
In het ergste geval wordt het geen weekend PP maar 1 dag, en dan ook 1 dag Graspop of iets dergelijks, maar dan moet Pinkpop wel erg zwak zijn in zijn line-up.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken