Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
Ik begin ook wel wat te twijfelen mbt Dua Lipa. Die paar datums die ze heeft staan zijn allemaal in juli en festivals worden niet meer aangekondigd.
🙄🤔
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Ik begin ook wel wat te twijfelen mbt Dua Lipa. Die paar datums die ze heeft staan zijn allemaal in juli en festivals worden niet meer aangekondigd.
🙄🤔
als de geruchten kloppen, zou Glastonbury nog kunnen komen?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.005
2.063
Ik heb er even een analyse op los gelaten 😀. Aantal vermeldingen van een band op het festileaks forum threat Pinkpop 2024, vergeleken met mogelijke conflicterende optredens en hoe groot de kans is dat de band zou komen. Klopt natuurlijk niet helemaal maar vond dit wel leuk!
Bekijk bijlage 7284
Komt Green Day naar Werchter Boutique? :unsure:
 

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Ik heb er even een analyse op los gelaten 😀. Aantal vermeldingen van een band op het festileaks forum threat Pinkpop 2024, vergeleken met mogelijke conflicterende optredens en hoe groot de kans is dat de band zou komen. Klopt natuurlijk niet helemaal maar vond dit wel leuk!
Bekijk bijlage 7284
Kun je een leuk festival mee vullen 🥳🤩
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.031
3.708
Ik heb er even een analyse op los gelaten 😀. Aantal vermeldingen van een band op het festileaks forum threat Pinkpop 2024, vergeleken met mogelijke conflicterende optredens en hoe groot de kans is dat de band zou komen. Klopt natuurlijk niet helemaal maar vond dit wel leuk!
Bekijk bijlage 7284
Klopt natuurlijk weinig van helaas. RHCP, Arctic Monkeys en Coldplay zijn bijvoorbeeld al totaal onmogelijk in plaat van "zeer groot kanshebber"
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.214
En Nickleback en Green Day staan al in een zaal. Strokes, Muse, Weeknd, RHCP en Kendrick touren ook niet in juni in Europa volgens mij.
 

Robbe554

Playlistbediener
13 feb 2023
42
7
Wel een gedrocht van een headliner om mee te beginnen... Maar dat is persoonlijk. Velen zullen het niet met mij eens zijn...
Het is een redelijk goede band, maar niet als Headliner... Maarja als Pinkpop niemand anders kan vinden...
 

jitsevljds

Campingartiest
14 okt 2023
59
29
Ze hebben als band genoeg energie om 2/3 uren te kunnen spelen en een brede fanzone. Ben er zelf geen fan van maar vond het wel bijzonder om te zien hoe energiek ze waren met de heetste pinkpop editie ooit
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken