Pinkpop 2024

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Op radio 2 werd er zojuist met een knipoog gehint naar Blackbird op pinkpop...voor wat het waard is. Blackbird zelf liet in ieder geval ogen dat ze er staat.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

dogmask

Playlistbediener
7 sep 2023
34
37
Toch nog 1 laatste voorspelling voordat we de eerste namen krijgen te horen. Onder het motto van 'een nieuwe generatie' of 'bij gebrek aan beter'. Het is maar hoe je het bekijkt.
Bekijk bijlage 7288
Ik zou mijn handjes mogen dichtknijpen voor deze lineup. Daar wil ik zelfs Maneskin voor door de vingers zien.

Kijk maar uit dat dit plaatje niet gaat circuleren, met die huisstijl erbij kan het net iets te goed door voor echt he.
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
101
72
Toch nog 1 laatste voorspelling voordat we de eerste namen krijgen te horen. Onder het motto van 'een nieuwe generatie' of 'bij gebrek aan beter'. Het is maar hoe je het bekijkt.
Bekijk bijlage 7288
Tof hoor! Ik ben bang dat Post Malone op Rolling Loud staat. Hij staat ook al op een RL in Amerika..
 

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
Ik heb niks mét en niks tegen Måneskin. Maar ik vind het, net als Lenny Kravitz, een magere headliner. Ik snap daarom ook niet waarom R.W. zo bewierookt wordt.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Toch nog 1 laatste voorspelling voordat we de eerste namen krijgen te horen. Onder het motto van 'een nieuwe generatie' of 'bij gebrek aan beter'. Het is maar hoe je het bekijkt.
Bekijk bijlage 7288
Echt mooi gemaakt! Maar helaas too good to be true denk ik. Fred Again zie ik niet voor sub komen. Verder komt Lorde niet voor minder dan headliner vermoed ik. Net zoals Avenged Sevenfold.

Maar goed makkelijk klagen als je het zelf niet heb gemaakt . Ik zou heel blij worden met deze line up !
 
  • Leuk
Waarderingen: JW97

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.415
2.960
Je kunt het een kans geven maar als je niks met de muziek hebt kun je er op voorhand al zeker van zijn dat je het niks gaat vinden.
Dat ben ik dus helemaal met je eens. Dat heb ik bijvoorbeeld op Graspop met Bring me the Horizon. Vind ik helemaal niks en ga ik dus ook zeker niet zien. Het verschil met het GMM topic en hier is dan de algehele consensus. Ik vind bijvoorbeeld BMTH helemaal niks. Maar ik weet dat er heel veel mensen wel op afkomen. Dus welkom als headliner. Hier wordt bijvoorbeeld een Moaneskin direct neergesabeld. Vind ze zelf ook niks, maar er zullen vast heel veel mensen wel blij mee zijn.
Ik denk dat @Koekdoos dat er ook mee bedoeld. Leven en laten leven.🤗
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Robbe554

Playlistbediener
13 feb 2023
42
7
Nederland - Frankrijk op de eerste dag van Pinkpop, leuke keuze voor mensen die van voetbal & festivals houden :ROFLMAO: :rolleyes:
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik zie net dat de WW band (denk wel bekend bij veel (Zuid)Limburgers) volgend jaar het aller aller aller laatste concert geeft. Ik zou dit wel een prachtige naam vinden voor stage 4.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.290
3.875
Ik zie net dat de WW band (denk wel bekend bij veel (Zuid)Limburgers) volgend jaar het aller aller aller laatste concert geeft. Ik zou dit wel een prachtige naam vinden voor stage 4.
'Shwaaaarma!'. Ze hebben in 2022 op het mooie Mama's Pride festival ook al een soort van afscheidsoptreden gegeven ihkv Pinkpop. Mojo heeft weinig met lokale muziek, dus ik verwacht ze niet op Pinkpop.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
700
641
Pinkpop 2014 😭 Was direct volledig uitverkocht door de Rolling Stones. Het programma die editie was echt helemaal voor mij gemaakt. Was zo butthurt dat ik geen tickets had dat ik daarna jaren Pinkpop heb geboycot.
Dat telefoon gedoe en heel die persvoorstelling was zo cringe als het maar kon zijn, maar wat een affiche hadden ze.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken