Pinkpop 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.411
6.711
Vorig jaar was Bospop op 6 december met de eerste aankondiging en ook voor dit jaar hebben ze aangegeven begin december met de eerste namen te komen. Dus misschien Heideroosjes juist op Bospop...?
Jera on Air heeft een advent kalender op de socials gezet. 6 december is één van de dagen dat ze een band gaan aankondigen. Ik zet m'n geld op die combinatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.411
6.711
Inderdaad ook een hele goede mogelijkheid!
Waarmee overigens niet is gezegd dat ze geen Pinkpop doen. Ze hebben het zelf over 'een aantal zomerfestivals'. En ik zie niet voor me dat ze daarmee op allerlei festivals buiten de Benelux doelen.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Festival als Pinkpop heeft grote of populaire headliners nodig om tickets te kunnen verschuiven. Dat gaat met Kravitz, Prodigy of Killers niet voldoende lukken denk ik.
Ja begrijpelijk. Ik verwacht sowieso wat meer main stream prut als Maneskin, Dua Lipa om maar te kunnen verkopen dit jaar. Dan ben ik zelf eerder benieuwd of er weer strakke subs achter staan.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Tuurlijk zou Lana haar dag uitverkopen. Op Werchter ook.

Maar die gaat buiten haar fans gewoon plat vallen op dat hoofdpodium op een festival als Pinkpop of Werchter. Hoe goed ze ook is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Lenny Kravitz stond in 2019 om 18:45 uur al. Groter is hij de laatste jaren niet geworden. Dus het is een zwaktebod dat hij nu headliner is op Werchter. Ja het kan ook op Pinkpop. Dus zelfs een Prodigy of Killers zouden dan toch gewoon headliner kunnen zijn.
Al blijft mijn hoop op een dikke vis.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • EDM