Pinkpop 2024

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Geen zorgen: Bij BKS waren gigantisch hoge verwachtingen en zijn keihard teleurgesteld. Wie weet is bij Pinkpop het omgekeerde wel van toepassing.
 

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
104
120
Raar dat het eerste 'grote' festival als laatste wat namen prijs geeft. Dit kan wijzen dat ze of wel een heel grote naam hebben te pakken. Of wel heel magertjes voor de dag gaan komen.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Raar dat het eerste 'grote' festival als laatste wat namen prijs geeft. Dit kan wijzen dat ze of wel een heel grote naam hebben te pakken. Of wel heel magertjes voor de dag gaan komen.
Ja, maar welke grote naam dan!? Ik heb zo langzaam het idee dat die vijver is leeg gevist...
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
174
80
Dus geloof jullie nu dat Metallica niet komt..... maar ik weet zeker dat er nog mensen die denken dat ze alsnog misschien zullen optreden op PP.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Toch sterk het vermoeden, dat dit het allemaal niet is. Dat ze echt met een klapper willen komen echt een grote vis die niemand verwacht had.
En er zullen misschien annuleringen zijn maar dat hoeft niet perse de headliner te zijn. Overigens volgens mij is er geen enkel jaar dat ik mij kan herinneren sinds ik naar Pinkpop ga er 0 annuleringen waren.

Zou wel lachen zijn als het net een van die vissen is die geen festivals doen ofz is.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
149
157
Mijn enige hoop is omdat Glastonbury nog met niets is gekomen dat er wellicht iets groots zit te wachten.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
John Mayer zou de reserve-optie zijn

Of bedoel je de popnaam die al een tijd over de top heen zit, maar toch komend jaar waarschijnlijk gaat touren? Want dan is er ruim keuze. Madonna, Spice Girls, Rihanna, Britney Spears, Enrique Iglesias, NSYNC etc. etc.
Fuck yes, Mayer is altijd welkom wat mij betreft.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Ze zullen met een Metallica of Coldplay moeten komen. Maar ik vrees ook inderdaad dat ze achter het net hebben gevist.
Metallica is al uitgesloten
die gingen nog 2 shows bekend maken en dat hebben ze nu gedaan
die staan dus 100% zeker niet in de benelux volgend jaar
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken