Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Raar dat het eerste 'grote' festival als laatste wat namen prijs geeft. Dit kan wijzen dat ze of wel een heel grote naam hebben te pakken. Of wel heel magertjes voor de dag gaan komen.
Raar dat het eerste 'grote' festival als laatste wat namen prijs geeft. Dit kan wijzen dat ze of wel een heel grote naam hebben te pakken. Of wel heel magertjes voor de dag gaan komen.
Toch sterk het vermoeden, dat dit het allemaal niet is. Dat ze echt met een klapper willen komen echt een grote vis die niemand verwacht had.
En er zullen misschien annuleringen zijn maar dat hoeft niet perse de headliner te zijn. Overigens volgens mij is er geen enkel jaar dat ik mij kan herinneren sinds ik naar Pinkpop ga er 0 annuleringen waren.
Zou wel lachen zijn als het net een van die vissen is die geen festivals doen ofz is.
Of bedoel je de popnaam die al een tijd over de top heen zit, maar toch komend jaar waarschijnlijk gaat touren? Want dan is er ruim keuze. Madonna, Spice Girls, Rihanna, Britney Spears, Enrique Iglesias, NSYNC etc. etc.
goede act, absolute headliner en wereldtop. origineel is het natuurlijk niet, maar we kunnen (zeker in 2024) niet al te veel verlangen, zo lijkt het...