Pinkpop 2024

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
concreet hebben we dus (naar alle waarschijnkijkheid) gemist de stones, foo fighters, metallica, pearl jam, ac/dc, wetende dat een deel van die acts dus gewoon in de zomer in Europa zijn. gaat lekker!
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
jawel maar als headliner?

persoonlijk vind ik m ijzersterk, hij heeft natuurlijk ook de nodige hits en goede albums afgeleverd. wel blijft hij voor het grote publiek ogenschijnlijk 'steken' in de ideale sub-categorie.

ps. in het jaar dat de Stones zijn geweest was hij de achtervang, mochten de Stones niet zijn gelukt dan zou hij zijn opgeschoven naar headliner
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Ik neig nu toch dat ipv een grote vis pinkpop een headliner issue heeft en daarom nog niet komt met de line up. En idd als je kijkt wat allemaal tourt zou dit 10 jaar terug een makkie zijn voor pinkpop om een uitverkocht huis te krijgen. Maar goed probleem is ook gewoon dat de bands voor eigen tour gaan. Wordt die vijver wel heel klein he om uit te vissen. Maar goed we houden de moed erin.
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Minie, Maria en mattman

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Zijn 2 redenen waarom zo lang duurt
Of een grote vis hebben ze.
Of ze hebben niets. Maar dan zou je toch greenday uit de gelredome ophalen lijkt me. Bijzonder allemaal.
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
Komt het bericht van mij wat ik een aantal weken geleden zei over dat persbericht dat PP niet door gaat wegens tekort aan headliners steeds korterbij, of ze komen dadelijk met Acda of iets dergelijks :oops:
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
658
520
Zijn 2 redenen waarom zo lang duurt
Of een grote vis hebben ze.
Of ze hebben niets. Maar dan zou je toch greenday uit de gelredome ophalen lijkt me. Bijzonder allemaal.
Grote vissen vangen lukt niet altijd ... Soms heb je net niet het juiste aas
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
287
197
Op meer plaatsen is het blijkbaar lastig om de namen te droppen; via Vestrock facebook;

TIcketverkoop is van start!!! En trouwens; we hadden een fan-tas-tische aankondiging klaarstaan. Maar we moeten helaas nog even wachten omdat er nog puntjes op de i gezet moeten worden.

dus; koop tickets, maar we weten niet waar je ze voor moet kopen ;)
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
492
848
Het blijft verdacht stil vanuit Pinkpop. Had toch verwacht dat het vandaag om 11:00 zou gaan gebeuren.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Dus, laatste rondje voorspellingen qua headliners? Wie roept?

Ik heb nu geen idee meer. Dua lipa en ed sheeran had allang aangekondigd kunnen worden. Dus dat wordt hem ook niet meer denk ik.
Metallica en Pearl Jam? ook niet. Greenday in gelredome. Rest wat bekend is dat ze touren een eigen tour kans ook nihil.
Flinke zak met geld kan nog helpen wellicht. Haha.
Heeeeel benieuwd welke kant dit op zal gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken