Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee daar zat een week tussen pinkpop kwam de 22ste met de grote worp met onderandere dus de derde headliner RHCP en DTRH kwam week later 29ste met fred again... paolo nutini en stromae
Ze melden vast eerst op hun socials wanneer er een aankondiging komt. Ik verwacht niet dat ze out of the blue een naam gaan droppen. Dus zolang het stil blijft op de social media kanalen van PP, verwacht ik niks.
Ze melden vast eerst op hun socials wanneer er een aankondiging komt. Ik verwacht niet dat ze out of the blue een naam gaan droppen. Dus zolang het stil blijft op de social media kanalen van PP, verwacht ik niks.
Dat doet pinkpop echt bijna nooit alleen 2022 met een aftelklok voor de grote worp met Imagine Dragons de rest van de tijd altijd gwn zonder aan te kondigen
Dat doet pinkpop echt bijna nooit alleen 2022 met een aftelklok voor de grote worp met Imagine Dragons de rest van de tijd altijd gwn zonder aan te kondigen
Toch zullen ze nog het een en ander moeten veranderen voordat ze iets gaan aankondigen. Nu is de banner nog op FB met de datum van komend jaar en 'see you next year'.
Op de website kreeg net nog die pop-up melding over de datum van volgend jaar.
Dit klopt wel voor nu maar denk dat alles nog aangepast moet worden conform de (nieuwe) huisstijl voor dat ze iets aankondigen.
Kijk persoonlijk nu eerder uit naar de Hellfest aankondiging om 10u. Niet dat ik daar heen wil of ga (tikje ver rijden) maar van die line-up kunnen we misschien wel iets afleiden wat wellicht ook op PP zou kunnen komen. Of niet natuurlijk...
Maar DTRH komt woensdag met de aankondiging, en dat is ook een Mojo festival (dat concurreert met BKS van Friendly Fire). Dan zou ik het logisch vinden als Mojo alle aandacht even naar DTRH uit wil laten gaan deze week.
Maar DTRH komt woensdag met de aankondiging, en dat is ook een Mojo festival (dat concurreert met BKS van Friendly Fire). Dan zou ik het logisch vinden als Mojo alle aandacht even naar DTRH uit wil laten gaan deze week.