Pinkpop 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.042
3.734
Als Fontaines DC niet bij de BKS en DTRH namen zit deze week dan stijgt m'n hoop voor Pinkpop. Tenzij het Lowlands wordt 😅
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Pinkpop kwam vorig jaar of het jaar daarvoor ook een keer op dezelfde dag als DTRH met nieuws, toch?
Nee daar zat een week tussen pinkpop kwam de 22ste met de grote worp met onderandere dus de derde headliner RHCP en DTRH kwam week later 29ste met fred again... paolo nutini en stromae
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
62
24
Ze melden vast eerst op hun socials wanneer er een aankondiging komt. Ik verwacht niet dat ze out of the blue een naam gaan droppen. Dus zolang het stil blijft op de social media kanalen van PP, verwacht ik niks.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Ze melden vast eerst op hun socials wanneer er een aankondiging komt. Ik verwacht niet dat ze out of the blue een naam gaan droppen. Dus zolang het stil blijft op de social media kanalen van PP, verwacht ik niks.
Dat doet pinkpop echt bijna nooit alleen 2022 met een aftelklok voor de grote worp met Imagine Dragons de rest van de tijd altijd gwn zonder aan te kondigen
 
  • Leuk
Waarderingen: itsKenzin

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
515
295
Als ze de kaartenverkooo as zaterdag willen starten zullen toch echt vandaag met namen moeten komen!
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
63
56
Dat doet pinkpop echt bijna nooit alleen 2022 met een aftelklok voor de grote worp met Imagine Dragons de rest van de tijd altijd gwn zonder aan te kondigen
Toch zullen ze nog het een en ander moeten veranderen voordat ze iets gaan aankondigen. Nu is de banner nog op FB met de datum van komend jaar en 'see you next year'.

Op de website kreeg net nog die pop-up melding over de datum van volgend jaar.

Dit klopt wel voor nu maar denk dat alles nog aangepast moet worden conform de (nieuwe) huisstijl voor dat ze iets aankondigen.
 

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Kijk persoonlijk nu eerder uit naar de Hellfest aankondiging om 10u. Niet dat ik daar heen wil of ga (tikje ver rijden) maar van die line-up kunnen we misschien wel iets afleiden wat wellicht ook op PP zou kunnen komen. Of niet natuurlijk...
 

dogmask

Playlistbediener
7 sep 2023
34
37
Nergens hoor 😬 maar in de praktijk doet MOJO 3/4 dagen voor start van verkoop concerten/festivals de aankondig!
Maar DTRH komt woensdag met de aankondiging, en dat is ook een Mojo festival (dat concurreert met BKS van Friendly Fire). Dan zou ik het logisch vinden als Mojo alle aandacht even naar DTRH uit wil laten gaan deze week.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
657
520
Maar DTRH komt woensdag met de aankondiging, en dat is ook een Mojo festival (dat concurreert met BKS van Friendly Fire). Dan zou ik het logisch vinden als Mojo alle aandacht even naar DTRH uit wil laten gaan deze week.
Inderdaad. Deze week verwacht ik niets van Pinkpop, zeker na gisteren niet meer ...
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Marijn_

Playlistbediener
5 nov 2023
45
17
wie moeten we in de gaten houden om 10 uur? pinkpop, hellfest, dat festival in bilbao?

mis is nog wat?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken