Pinkpop 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.557
6.234
Dat weet ik helaas niet, maar de stemming vanmorgen bij Buro Pinkpop was net als het weer van vandaag (als je geen fan bent van regen en wind).
Ah, dus ook vrij recent stukgelopen dus. Moeten ze op zoek naar een nieuwe headliner denk je?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.741
1.900
Omdat we van die verwachten dat ze deze week met nieuws gaan komen. Mogelijk op het allerlaatste moment is er een kink in de kabel gekomen? Blijft gissen natuurlijk 🤣.
De Griek op het pearl jam forum blijft ook zo verdacht stil... Daar is ook wat aan de hand...
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Dat weet ik helaas niet, maar de stemming vanmorgen bij Buro Pinkpop was net als het weer van vandaag (als je geen fan bent van regen en wind).
Mooi dat iedereen hier er dan vanuit gaat dat het maar is stuk gelopen. Ik was vanmorgen ook niet te genieten vanwege het weer. Dat zullen er denk ik nog wel een paar miljoen meer zijn geweest als ik dat zo kan inschatten en de stemming op mijn werk kon peilen.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
578
425
Omdat we van die verwachten dat ze deze week met nieuws gaan komen. Mogelijk op het allerlaatste moment is er een kink in de kabel gekomen? Blijft gissen natuurlijk 🤣.
De Griek op het pearl jam forum blijft ook zo verdacht stil... Daar is ook wat aan de hand...
Misschien is er weer een diploma uitreiking van een van die kids van de bandleden 😂 daar is het een paar jaar terug op mis gelopen toch?

Pearl Jam tourt veel, maar er wordt ook regelmatig een tourtje verplaatst
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.741
1.900
Het lijstje voor vandaag en morgen voor zover bekend: Met dank aan @BetterDays

28-11
- Best Kept Secret - Tijd onbekend
- BBK - Tijd onbekend
- All Point East - Tijd onbekend
- Hellfest - 10:00 uur
- Vestrock - 11:00 uur
29-11
- Down the Rabbit Hole - Tijd onbekend
- Rock en Seine - 11:00 uur.
Ik vermoed PP ook ergens vandaag.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
955
451
Het lijstje voor vandaag en morgen voor zover bekend: Met dank aan @BetterDays

28-11
- Best Kept Secret - Tijd onbekend
- BBK - Tijd onbekend
- All Point East - Tijd onbekend
- Hellfest - 10:00 uur
- Vestrock - 11:00 uur
29-11
- Down the Rabbit Hole - Tijd onbekend
- Rock en Seine - 11:00 uur.
Ik vermoed PP ook ergens vandaag.
Drukke dag vandaag met nieuws , maar PP ??? We gaan het zien ,of later deze week.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.741
1.900
Drukke dag vandaag met nieuws , maar PP ??? We gaan het zien ,of later deze week.
Ik hou me maar vast aan de info van jimmywe dat de aankondiging voor 1 december zou komen en dat hij daar later aan toevoegde dat het niet zo was dat we tot de laatste dag van november hoefden te wachten....
Vandaag of morgen denk ik dan maar...😂
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken