Pinkpop 2024

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
298
171
Da's gewoon een beetje logisch nadenken toch. Die gaan niet op verkiezingsdag of de dag erna een naam aankondigen. Dat is een weggegooid moment.

Als ze zelf de keuze hebben wellicht niet. Maar als een grote band vandaag z'n tour er volledig uit wil gooien, denk ik niet dat die dat gaan uitstellen omwille van Pinkpop. Of zie ik dat te simplistisch?
 
  • Leuk
Waarderingen: itsKenzin

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
725
946
Ik denk dat we eerst tot pagina 333 moeten vol lullen en dan pas eerste announcement krijgen. Lukt ons heus wel om dat te fiksen tegen maandag!
 

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Ik ga mee gokken en zeg dat we volgende week pas iets krijgen.

Ben niet geheel van mening dat Pinkpop wacht met iets aankondigen omtrent de verkiezingen, maar zie het toch niet gebeuren dat we morgen of vrijdag iets van nieuws krijgen

Normaal ben ik wel optimistisch maar ga liever uit van volgende week en komt er dan tóch iets morgen valt het alleen maar mee dan dat ik om het uur op mijn telefoon kijk en teleurgesteld achter blijf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en colette283

Marijn_

Playlistbediener
5 nov 2023
45
17
Ik ga mee gokken en zeg dat we volgende week pas iets krijgen.

Ben niet geheel van mening dat Pinkpop wacht met iets aankondigen omtrent de verkiezingen, maar zie het toch niet gebeuren dat we morgen of vrijdag iets van nieuws krijgen

Normaal ben ik wel optimistisch maar ga liever uit van volgende week en komt er dan tóch iets morgen valt het alleen maar mee dan dat ik om het uur op mijn telefoon kijk en teleurgesteld achter blijf.
ik doe dit al 6 weken haha
 
  • Haha
Waarderingen: itsKenzin

EastRocks

Campingartiest
3 nov 2015
57
41
Graspop dropt nog eens 84 namen, meeste niet geschikt voor PP, misschien Extreme of Steel Panther, Corey Taylor ???
 

BlogjeBabs

Playlistbediener
16 okt 2023
10
2
Vestrock volgende week eerste namen, Live is Live morgen tweede drop namen.....dan zal PP toch zo zachtjes aan ook wel komen....toch?
 

legenden

Playlistbediener
1 jun 2023
46
31
Aantal pagina's verder en nog niets wijzer over pinkpop. Of ze moeten met een enorme klapper komen (coldplay, stones?) of het is allemaal onder de middelmaat. iets anders kan ik me niet voorstellen:

Rijtje namen die ik een grote kans acht met de aankondiging (willekeurige volgorde):
- Keane
- Nothing but Thieves
- Metallica
- Suzan en Freek
- Maneskin
- Dua Lipa
- Foo Fighters
- Anouk
- Son mieux
- Sam Fender
- Muse

Klein rijtje namen waar men nog niet (teveel) over heeft gehad, kleine kans, maar wie weet:
- Wolf Alice
- Sam Fender
- TwentyOnePilots
- Foster the People
- Hurts
- Blink 182
- Bastille
- Eric Prydz
 
  • Leuk
Waarderingen: jeff250381

jitsevljds

Campingartiest
14 okt 2023
57
29
Volgens mij zeggen we bijna elke week al: dit word de week. Ben bang dat het misschien zelfs nog even gaat duren?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Jos
  • Joe