Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Nelly Furtado is in de buurt

402914189_728432245987451_5608285579497629402_n.jpg
Bospop
 
  • Confetti
Waarderingen: Processierups

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
466
383
Dat kan toch nooit een headliner zijn?
En stel ze zou touren dan wordt dat zeker wel een headliner. ‘Flowers’ is een van de grootste wereldhits van afgelopen jaar en haar album is goed ontvangen en is qua streams een top 20 artiest dus die gaat echt geen genoegen nemen met iets anders denk ik zo

Edit: Als P!nk headliner kan zijn…
 
Laatst bewerkt:

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
In 2006 was Nelly Furtado een héél stuk populairder dan nu en toen liep het al geen storm voor het podium 🫣
 

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
eerde meer kansr voor een TW classic editie want al 2x amsterdam dit jaar he in nederland en belgie helemaal niet in no repeat tour
Klopt, hebben België overgeslagen met de M72 tour, maar denk dat Metallica niet zo ver doordenkt.

Ze weten toch dat ze tickets verkopen, of ze nu in Nederland, België of waar dan ook staan. Die gaan niet selectief kijken waar ze al gespeeld hebben en waar niet. Eerder hoe het uitkomt in hun huidige tourschema.

Denk niet dat als Pinkpop Metallica's management opbelt of ze hun kunnen boeken dat het antwoord is 'Nee sorry we zijn dit jaar al in Nederland geweest' 😅
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
200
103
En je onderbouwing daarbij is....?
Op Graspop forum is uitvoerig antwoord op gegeven. Meerdere keren omdat men nog tegen beter weten nog steeds denken dat het kan gebeuren. Pas als alle headliners bekend zijn zullen men (misschien) echt denken dat het niet gaat gebeuren.
 
  • Haha
Waarderingen: itsKenzin

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Op Graspop forum is uitvoerig antwoord op gegeven. Meerdere keren omdat men nog tegen beter weten nog steeds denken dat het kan gebeuren. Pas als alle headliners bekend zijn zullen men (misschien) echt denken dat het niet gaat gebeuren.
Dus omdat er mensen zijn die zeggen dat het niet gaat gebeuren is dat de waarheid?

Ben misschien uiterst optimistisch (altijd wel) maar om een mening van een paar users op het Graspop forum te zien als bevestiging vind ik beetje vreemd. Maar goed ieder z'n ding. We gaan het meemaken over een paar dagen.
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
200
103
Dus omdat er mensen zijn die zeggen dat het niet gaat gebeuren is dat de waarheid?

Ben misschien uiterst optimistisch (altijd wel) maar om een mening van een paar users op het Graspop forum te zien als bevestiging vind ik beetje vreemd. Maar goed ieder z'n ding. We gaan het meemaken over een paar dagen.
Prima.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
338
295
Als ik dit forum mag geloven gaat straks Bospop nog een interessanter programma krijgen dan een Pinkpop XD

imo, mag Nelly Fortade met een grote boog om Nederland heen gaan
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
63
24
Zet Metallica maar uit jullie hoofden.
Ik wilde net zeggen dat ik nu mijn geld zou zetten op Metallica, Ed Sheeran en misschien Muse. Ik weet het niet meer. En van Sam Smith, Keane, the National en the Prodigy denk ik ook dat ze komen (lijken allemaal plek in hun tourschema's te hebben), maar niet als headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: bootje76 en itsKenzin

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
448
397
Ik wilde net zeggen dat ik nu mijn geld zou zetten op Metallica, Ed Sheeran en misschien Muse. Ik weet het niet meer. En van Sam Smith, Keane, the National en the Prodigy denk ik ook dat ze komen (lijken allemaal plek in hun tourschema's te hebben), maar niet als headliner.
The National zou dan 5 dagen achter elkaar spelen? 21 juni Hurricane, 22 juni Soutside, 23 juni PP?? 24 juni InMusic, 25 juni Wenen. Lijkt mij wat heftig
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.042
1.887
Er geld op zetten lijkt me teveel van het goede, maar Metallica hoort gewoon tot een van de vele kanshebbers. Niet dat de kans volgens mij heel groot is, maar uitgesloten is het pas als er bevestigingen zijn. Dus tot die tijd mag je ook zeker dromen van. Het feit dat iemands vraag waarom we het uit ons hoofd moeten zetten dat Metallica komt, wordt weggewuifd met een "prima" geeft dus aan dat diegene maar wat roept. Geeft niet, dat doen we bijna allemaal hier...
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: itsKenzin en Domie

Gebruikers die dit onderwerp bekijken