Pinkpop 2024

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Als je de mogelijkheid hebt om morgen te vermijden, dan ga je dat als festival absoluut doen. Tuurlijk, de wereld draait intussen door. Maar je wil Pinkpop zijnde zo'n groot mogelijke publiciteit voor die eerste headliner. En dat ga je niet bereiken wanneer televisie, radio en social media de hele dag door prioriteit zullen geven aan verkiezingsnieuws. Van Werchter weten we bv ook dat zij aankondigingen tijdens de Warmste Week vermijden, juist omdat je dan met een heel ander radioschema zit.

Dat de verkiezingen pas laat aangekondigd werden maakt ook weinig uit. Headliners worden tegenwoordig lang op voorhand geboekt, maar die aankondigingsdatum prikken ze vaak maar kort op voorhand.
Ligt er maar net aan, als het echt een grote vangst is, zal dat ook heus wel de media enz bereiken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.902
Ik lees op efest net dat Beyonce volgende zomer mogelijk terug komt naar Europa. Tenminste dat wordt gesuggereerd.......
 
  • Thinking
Waarderingen: Bassie78

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Hoor toch wel liever morgen positief nieuws over pp, dan al die deprimerende en negatieve klets rondom de verkiezingen. Er vanuit gaande dat er bij pp eerder positieve veranderingen zullen plaatsvinden dan in de politiek.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Hoor toch wel liever morgen positief nieuws over pp, dan al die deprimerende en negatieve klets rondom de verkiezingen. Er vanuit gaande dat er bij pp eerder positieve veranderingen zullen plaatsvinden dan in de politiek.
Pinkpop moet het wel heel bont maken om een vervelender affiche te maken dan wat we morgenavond te zien gaan krijgen ;).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.902
Ik lees op efest net dat Beyonce volgende zomer mogelijk terug komt naar Europa. Tenminste dat wordt gesuggereerd.......
FWIW Beyoncé is touring Europe next year again. Not sure on dates, but she’s definitely hitting the UK. Doubt she would do Glastonbury again, especially after the setup of her tour this year but wanted to throw that out there..
De bron kan ik niet achterhalen....
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Er zijn dit jaar wel echt veel hele slechte line-ups als je ook weer een trnsmt kijkt dat houd niet over en zo zijn er nog veel meer dit is toch wel een mager jaar ben dus echt benieuwd wat er bij pinkpop komt als ik zie hoeveel er al niet komt blijft er weinig over
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.902
Als ik de insiders mag geloven heeft Mad Cool toch een aardig setje headliners..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.062
6.106
Als ik de insiders mag geloven heeft Mad Cool toch een aardig setje headliners..
die kwamen hier ook al voorbij...

wel grappig dat die inmiddels ook The Porch bereikt hebben, dus laat zich raden welke act er tussen staat naast Foo Fighters, Billie Eilish en Dua Lipa... ach ze stonden al 2022 op Pinkpop en kan me nog altijd voorstellen dat als zo'n management bij Mojo aanklopt dat ze op Pinkpop willen staan dat Pinkpop geen nee zegt?

(Maar ik reken op Ziggo hoor...)
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
die kwamen hier ook al voorbij...

wel grappig dat die inmiddels ook The Porch bereikt hebben, dus laat zich raden welke act er tussen staat naast Foo Fighters, Billie Eilish en Dua Lipa... ach ze stonden al 2022 op Pinkpop en kan me nog altijd voorstellen dat als zo'n management bij Mojo aanklopt dat ze op Pinkpop willen staan dat Pinkpop geen nee zegt?

(Maar ik reken op Ziggo hoor...)
Welke verwacht je wel dan Dennis?
 
  • Thinking
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.902
Ik reken voor zeker op Dua Lipa..
Ik twijfel over Pearl Jam.
En ik denk dat ze bv een Nothing but thieves bombarderen tot headliner of weer met een Imagine Dragons komen aanzetten. Die laatste spelen in maart in Brazilië op een festival dus die zullen nog wel vaker ergens opduiken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.062
6.106
Phoe... Imagine Dragons, jeetje die stonden 2022 ook al op Pinkpop
Nothing but Thieves en Pearl Jam ook he.

Maneskin en Metallica ook maar op de lineup zetten 2024 🙈
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Minie en Bassie78

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Ik reken voor zeker op Dua Lipa..
Ik twijfel over Pearl Jam.
En ik denk dat ze bv een Nothing but thieves bombarderen tot headliner of weer met een Imagine Dragons komen aanzetten. Die laatste spelen in maart in Brazilië op een festival dus die zullen nog wel vaker ergens opduiken.
Nothing but thieves komen al niet die zitten in Engeland tijdens pinkpop de 21ste en 23ste dus die gaan niet de 22ste naar pinkpop tussendoor
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Landgraver

Support act
13 apr 2021
956
451
Phoe... Imagine Dragons, jeetje die stonden 2022 ook al op Pinkpop
Nothing but Thieves en Pearl Jam ook he.

Maneskin en Metallica ook maar op de lineup zetten 2024 🙈
En het veld liep al snel leeg bij Imagine Dragons.....
Kunnen ze de poster van 2022 ook recyclen.......
Of er vandaag nieuws komt denk ik niet weet alleen zeker dat ik ga stemmen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Als ik de insiders mag geloven heeft Mad Cool toch een aardig setje headliners..
Nuja, die insider die met Billie Eilish kwam bleek in ieder geval waardeloos te zijn. Want die kwam ook met Kylie Minogue en Janes Addiction voor Primavera.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken