Pinkpop 2024

mart1234

Support act
27 nov 2019
940
413
Ben benieuwd of het deze week gaat gebeuren lijkt een drukke week te zijn morgen verkiezingen dus zie ik ze niet iets bekend maken en vrijdag CAS of we gaan toch naar de laatste dagen van november dus begin volgende week kijken
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.859
5.389
De insider hier gaf aan deze maand nog, toch? Al is dat ook nog volgende week. 400 pagina's gaat niet meer lukken he?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Ben benieuwd of het deze week gaat gebeuren lijkt een drukke week te zijn morgen verkiezingen dus zie ik ze niet iets bekend maken en vrijdag CAS of we gaan toch naar de laatste dagen van november dus begin volgende week kijken
Verkiezingen of niet, daar kijken grote internationale acts niet naar..
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
940
413
Verkiezingen of niet, daar kijken grote internationale acts niet naar..
Tuurlijk maar denk oprecht dat pinkpop gwn geld moet neerleggen dan om het naar een andere dag te brengen want het zou echt heel slecht zijn want je hebt dan gwn geen goeie publiciteit alles is dan naar de verkiezingen gericht
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Tuurlijk maar denk oprecht dat pinkpop gwn geld moet neerleggen dan om het naar een andere dag te brengen want het zou echt heel slecht zijn want je hebt dan gwn geen goeie publiciteit alles is dan naar de verkiezingen gericht
Ik denk dat het wel meevalt. Ik houd wel van het politieke nieuws en de verkiezingscampagne nu.

Maar…
Even te weten komen dat …. de headliner is van Pinkpop.

Mensen moeten toch ook gewoon naar hun werk morgen, verjaardagen vieren,etc.

Vergeet ook niet dat mogelijk deze tour al langer vast ligt en dat de datum van verkiezingen later dit jaar pas is gekomen.

Ik denk niet dat Pinkpop morgen met een naam komt maar donderdag maar wel / geen verkiezingen dat gaat niet effect hebben op wie het wel/niet leest.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.448
7.442
Pinkpopnieuws zou morgen compleet ondersneeuwen. Ik verwacht hem nu ook eerder do of vrij. En anders begin volgende week.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Ik denk dat het wel meevalt. Ik houd wel van het politieke nieuws en de verkiezingscampagne nu.

Maar…
Even te weten komen dat …. de headliner is van Pinkpop.

Mensen moeten toch ook gewoon naar hun werk morgen, verjaardagen vieren,etc.

Vergeet ook niet dat mogelijk deze tour al langer vast ligt en dat de datum van verkiezingen later dit jaar pas is gekomen.

Ik denk niet dat Pinkpop morgen met een naam komt maar donderdag maar wel / geen verkiezingen dat gaat niet effect hebben op wie het wel/niet leest.
Als je de mogelijkheid hebt om morgen te vermijden, dan ga je dat als festival absoluut doen. Tuurlijk, de wereld draait intussen door. Maar je wil Pinkpop zijnde zo'n groot mogelijke publiciteit voor die eerste headliner. En dat ga je niet bereiken wanneer televisie, radio en social media de hele dag door prioriteit zullen geven aan verkiezingsnieuws. Van Werchter weten we bv ook dat zij aankondigingen tijdens de Warmste Week vermijden, juist omdat je dan met een heel ander radioschema zit.

Dat de verkiezingen pas laat aangekondigd werden maakt ook weinig uit. Headliners worden tegenwoordig lang op voorhand geboekt, maar die aankondigingsdatum prikken ze vaak maar kort op voorhand.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
197
107
Rolling Stones doorstrepen (zoals verwacht)

Lijkt me idd duidelijk​

JUNE '24​

3rd Camping World Stadium ORLANDO, FL


7th Mercedes-Benz Stadium ATLANTA, GA


11th Lincoln Financial Field PHILADELPHIA, PA


15th Cleveland Browns Stadium CLEVELAND, OH


20th Empower Field at Mile High DENVER, CO


27th Soldier Field CHICAGO, IL
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
399
213
Kan je beter morgen met nieuws komen dan donderdag toch? Donderdag gaat écht het hele nieuws vol staan met politiek nieuws, op verkiezingsdag overdag is er eigenlijk nog weinig inhoudelijks te melden
Ik denk zowel morgen als donderdag niks... morgen verkiezingen, donderdag de hele dag gelul over de uitslag... dus zal op zijn vroegst vrijdag worden als het al deze week is... ik ben de hoop een beetje verloren in ieder geval
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

pinkpopper532

Playlistbediener
5 dec 2022
19
16
Ik denk zowel morgen als donderdag niks... morgen verkiezingen, donderdag de hele dag gelul over de uitslag... dus zal op zijn vroegst vrijdag worden als het al deze week is... ik ben de hoop een beetje verloren in ieder geval
Headliners hebben hier niet zoveel mee te maken dus als hun het morgen willen gebeurd het morgen.
mocht PP het dan echt niet willen zullen ze geld op moeten sturen, geen flauw idee of ze dat zouden doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: itsKenzin

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
70
34
Headliners hebben hier niet zoveel mee te maken dus als hun het morgen willen gebeurd het morgen.
mocht PP het dan echt niet willen zullen ze geld op moeten sturen, geen flauw idee of ze dat zouden doen.
Wou net zeggen, denk niet dat acts als Metallica, Pearl Jam e.d. zich iets aan zouden trekken van verkiezingen in een van de vele landen die ze tijden een tour zouden bezoeken.

Nederlandse acts, welja. Maar grote internationale acts absoluut niet als je het mij vraagt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en PJ

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Zou eerder denken morgen dan donderdag/vrijdag. Morgen is er echt geen nieuws, enkel hoeveel % heeft gestemd.
Donderdag en vrijdag gaat het constant over de uitslagen en kom je er niet meer makkelijk tussen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken