Pinkpop 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.448
7.442
Het '11 uur Pinkpop line-up' gerucht is dus al niet uitgekomen.

Check om 14.00 en 16.00 nog wel eens, maar verwacht eigenlijk niks. Mensen hier allemaal wat olie op het hypevuur gooien (niet iedereen overigens) en dan kijken hoe mooi dat het brand...
Dat gerucht was er ook nooit haha. Er is aangegeven dat we niet lang meer hoeven te wachten. Mensen hebben er zelf, ivm Primavera, vandaag 11u van gemaakt.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Het zal donderdag of vrijdag worden. Ze moeten sowieso de socials nog aanpassen qua vormgeving.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Het '11 uur Pinkpop line-up' gerucht is dus al niet uitgekomen.

Check om 14.00 en 16.00 nog wel eens, maar verwacht eigenlijk niks. Mensen hier allemaal wat olie op het hypevuur gooien (niet iedereen overigens) en dan kijken hoe mooi dat het brand...
Volgens mij hebben we hier een leuke morgen gehad op het forum in verschillende topics en is er nergens olie het vuur gegooid....
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Queen Must Go On komt donderdagochtend met een bekendmaking groter dan hun Ziggo Dome :p:ROFLMAO:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
wel medelijden met mensen die nu naar het forum komen en in het Pinkpop topic 10 pagina's met onzin, songteksten en 'primavera-topic' moeten doorworstelen en vervolgens 0% wijzer zijn geworden...

mooie tijden


Bill Murray Well Its Groundhog Day Again GIF
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Morgen weer een dag. Een grote act kijkt natuurlijk niet naar de verkiezingen. Met die opmerking van jimmywe verwacht ik deze week toch wel de eerste headliner...
 

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
70
34
Hoe dan ook is de vrijdag al voor CAS.
Dus morgen of donderdag dan PP lijkt me....
Heb de notificaties van Pinkpop FB en Metallica FB (dromen mag altijd...) al aan staan.

Laat morgen of donderdag maar komen! 🤟🏻
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken