Pinkpop 2024

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Ik merk dit ook in mijn omgeving, maar zou absoluut niet weten wat ze gaan veranderen... en hoop zelfs dat ze de tijd weer wat terug gaan draaien (al zal dit wel weer een hoop commentaar opleveren hier)
Podia's weer in de oude opstelling, weg met dat skydeck, Jack Daniels truck weer terug! Goed geprobeerd maar helaas niet goed uitgepakt (althans als ik de reacties om mij heen hoor, en van mede pinkpoppers die we ieder jaar weer tegenkomen)
Zelf sta ik altijd op Camping A dit jaar zijn voor het eerst onze bolderkarren (met muziek) in beslag genomen! Officeel mocht dit eerder ook al niet maar werd het altijd gedoogd...
Lijkt voor de meesten hier waarschijnlijk verwaarloosbare dingen maar ben bang dat dit langzamerhand Pinkpop de kop gaat kosten! Het speciaalbieren teras is een enorm pluspunt
De oude opstelling terug en dat Skydeck bij het grof vuil wordt hier volgens mij best gedeeld, door mij althans in ieder geval wel.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Avenged Sevenfold en BMTH ook al naar Graspop dat weekend. Kans alweer klein dat die ook op PP verschjinen :cry:
BMTH lijkt me nu officieel uitgesloten voor Pinkpop

Spelen vrijdag en zondag in Duitsland en zaterdag graspop.

Avenged Sevenfold leek me sowieso al vreemde boeking voor Pinkpop tenzij metallica er weer staat
 

Dansen met Janssen

Playlistbediener
9 mrt 2015
33
6
Een tweetal 'ouderwetse Pinkpop namen' die nog niet eerder op dit forum besproken zijn en ruimte in hun tourschema hebben:

Rise Against
Pulp

Mooie namen voor op het einde van de dag :D
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.620
7.341
Het gaat niet zozeer om U2 zelf, in zijn algemeenheid wordt al snel iets van tafel geschoven, terwijl er toch ook een heleboel aannames zijn en niet altijd feiten. En dan wordt er geroepen dat ze geen festivals doen. Maar in sommige gevallen dus wel, kijk naar Springsteen nu. En ja zelfs Queen op rock in Rio Lisboa. Jaja dat is misschien niet hier, maar misschien worden er voor dat we iets helemaal zeker weten al te snel artiesten afgeschreven in de zin van , of te groot, of te klein, niet genoeg hits te duur enzv. Pas als we het 100% zeker weten zou de nee op zijn plek zijn. Maar goed het is ook maar een mening.

Dat snel van tafel schuiven herken ik wel. Willen jullie dan misschien Bon Jovi en Toto wel? Of mag ik meteen door naar Bospop?:LOL:
 
  • Haha
Waarderingen: colette283

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Wellicht al ergens gemeld: de kans was al heel klein maar door een extra concert van Bruce Springsteen in Barcelona kan daar nu zeker een streep door.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Maria

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Ook een goede kanshebber om de dag te vullen: Young Gun Silver Fox. Ik houd er enorm van, mss leuk voor in de tent. Lekker sfeertje voor begin vd dag. Reden waarom ik het zeg: ze reageren op een reactie van mij op aankondiging van eerste 2024 optreden als volgt:

Bekijk bijlage 6987
Erg leuke band. Stonden vorig jaar op Bospop en heb ze eerder ook op Zomerparkfeest gezien en het is inderdaad een perfecte act voor ergens in de middag in het zonnetje met een biertje!
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Ook een goede kanshebber om de dag te vullen: Young Gun Silver Fox. Ik houd er enorm van, mss leuk voor in de tent. Lekker sfeertje voor begin vd dag. Reden waarom ik het zeg: ze reageren op een reactie van mij op aankondiging van eerste 2024 optreden als volgt:

Bekijk bijlage 6987
Zelf niet bekend mee, maar lekker relaxte muziek. Zeker welkom.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Erg leuke band. Stonden vorig jaar op Bospop en heb ze eerder ook op Zomerparkfeest gezien en het is inderdaad een perfecte act voor ergens in de middag in het zonnetje met een biertje!
Dan komen wij uit dezelfde regio, want Zomerparkfeest is echt iets van regio Venlo!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken