Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Zekers, maar hij zou niet de eerste zijn die is teruggefloten.
Zouden ze daar achter komen? Stel, persoon x werkt bij Live Nation of doet iets bij PP en dropt stiekem hier onder een gekke username af en toe enkele hints...?
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
62
56
Zouden ze daar achter komen? Stel, persoon x werkt bij Live Nation of doet iets bij PP en dropt stiekem hier onder een gekke username af en toe enkele hints...?
Natuurlijk wel, er zal vast wel iemand bij LN of PP of Mojo dit forum monitoren om zo vroegtijdige leaks te voorkomen.

Maar als deze persoon er is had deze wel al iets mogen droppen wat mij betreft :unsure:
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.680
Moet bekennen dat ik deze tunnel destijds toch ingeslopen was ;). Sindsdien mijd ik tunnels.
"Blink 182, die MOETEN wel op RW staan, kan niet anders. Met die hint enzo!". :LOL:

Nu ook met Pearl Jam, terwijl die letterlijk vorig jaar nog op PP en RW speelden. Pas op, ik zat ook in een Blur tunnel hoor vorig jaar. En daar was het goed toeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Dat komt omdat suggesties als U2 gewoon onhaalbaar zijn. Dat ze er 40 jaar geleden stonden is nul precedent voor een nieuw optreden. Totdat er daadwerkelijk signaal komt dat ze festivalshows gaan doen gaat dat 'm echt niet worden.
En ik kan me ook gewoon niet voorstellen waarom U2 festivals zou willen doen? Die hadden altijd al een dijk van een productie, waarom zouden ze zichzelf beperken als ze gaan optreden door festivals te doen?

Bovendien: 40 jaar geleden toen ze er stonden waren ze een band in opkomst, nog lang niet de mega-act die ze daarna geworden zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Er wordt hier nogal snel op alles Nee gezegd, terwijl niemand iets zeker weet hier.
Ik wil best ja zeggen als je daar gelukkiger van wordt maar even logisch nadenken en de feiten bekijken van de laatste 20 jaar..Dan kom je erachter dat U2 nooit op festivals staat. Misschien Glastonbury maar verder doen ze dat nooit meer. Die hebben met alle tours van de laatste jaren een dusdanig grote productie, die is alleen geschikt voor eigen concerten. En in een recente interview (paar maanden) terug hebben ze zelf aangegeven na de huidige tour in Las Vegas te wachten op Larry Mullen om dan waarschijnlijk weer op tour te gaan.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Ik geloof ook niet in U2. Hoe graag ik dat ook zou willen.
Maar deed The Boss eerst niet ook nooit festivals....?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
"Blink 182, die MOETEN wel op RW staan, kan niet anders. Met die hint enzo!". :LOL:

Nu ook met Pearl Jam, terwijl die letterlijk vorig jaar nog op PP en RW speelden. Pas op, ik zat ook in een Blur tunnel hoor vorig jaar. En daar was het goed toeven.
Ik ben niet meer zo zeker van Pearl Jam sinds Metallica op de radar is verschenen...
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
De enige headliner waar ik op dit moment m'n geld op zou zetten is Dua Lipa. Ed Sheeran ook niet meer. Al verwacht ik daarvan nog wel data in NL.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Royal Blood op de Pinkpop zaterdag in Parijs

die heb ik zien openen voor Muse in Keulen, viel me dat een partij tegen. die hebben naar mijn mening weinig ontwikkeling doorgemaakt sinds de zeer snelle doorbraak. kwam ook amper reactie vanuit het publiek, al kan dat aan het Muse publiek liggen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
643
Ik ben niet meer zo zeker van Pearl Jam sinds Metallica op de radar is verschenen...
Er ontbreken slechts 2 data in de tour van Metallica (bevestigd door de band zelf). Eentje is al zeker Hellfest. En aangezien ze nog niet in België gestaan hebben + vorig jaar al 2x Amsterdam deden, is TW Classic gewoon logischer als andere datum.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Het gaat niet zozeer om U2 zelf, in zijn algemeenheid wordt al snel iets van tafel geschoven, terwijl er toch ook een heleboel aannames zijn en niet altijd feiten. En dan wordt er geroepen dat ze geen festivals doen. Maar in sommige gevallen dus wel, kijk naar Springsteen nu. En ja zelfs Queen op rock in Rio Lisboa. Jaja dat is misschien niet hier, maar misschien worden er voor dat we iets helemaal zeker weten al te snel artiesten afgeschreven in de zin van , of te groot, of te klein, niet genoeg hits te duur enzv. Pas als we het 100% zeker weten zou de nee op zijn plek zijn. Maar goed het is ook maar een mening.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rolo en Landgraver

Gebruikers die dit onderwerp bekijken