Pinkpop 2024

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.619
11.303
Misschien weet @wenteldave of er zoiets bestaat.
Neen, maar ik merk dat mijn geweldige initiatief dat veel te weinig tractie heeft gekregen hier van pas komt. Ik verwijs je graag door naar de Maandelijkse Concertagenda, die dus niet voor niks wordt bijgehouden ;) (@Landgraver) Natuurlijk is dat wel alleen wat er in België of Nederland speelt. En inderdaad, de database van Festileaks wil ook wel uitkomst bieden voor festivals.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Neen, maar ik merk dat mijn geweldige initiatief dat veel te weinig tractie heeft gekregen hier van pas komt. Ik verwijs je graag door naar de Maandelijkse Concertagenda, die dus niet voor niks wordt bijgehouden ;) (@Landgraver) Natuurlijk is dat wel alleen wat er in België of Nederland speelt. En inderdaad, de database van Festileaks wil ook wel uitkomst bieden voor festivals.
Die had ik oprecht helemaal gemist. Maar bravo!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Wat ook handig zou zijn als je voor alle festivals in pak 'm beet juni/juli/augustus een overzicht zou hebben wat er op gelijktijdige festivals in het buitenland staat. Zo'n soort database. Dat is vaak een goede voorspeller wat je kunt verwachten op de Nederlandse en Belgische festivals.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.244
4.520
Neen, maar ik merk dat mijn geweldige initiatief dat veel te weinig tractie heeft gekregen hier van pas komt. Ik verwijs je graag door naar de Maandelijkse Concertagenda, die dus niet voor niks wordt bijgehouden ;) (@Landgraver) Natuurlijk is dat wel alleen wat er in België of Nederland speelt. En inderdaad, de database van Festileaks wil ook wel uitkomst bieden voor festivals.
Zie deze ook nu pas. Heel chill, maar wat een werk joh!
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
62
24
Lenny Kravitz komt in maart met een nieuw album. Ik zit te wachten op nieuwe tourdata voor hem. Kan ook makkelijk enkel.eigen shows doen
Ja, precies. Eigen shows vast ook, maar hoop dat ie ook naar PP komt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.619
11.303
Die had ik oprecht helemaal gemist. Maar bravo!
Zie deze ook nu pas. Heel chill, maar wat een werk joh!
Godsamme. Dus jullie lezen de aankondigingen en zien telkens de update voorbijkomen, maar denken er vervolgens mij niet aan om dat te checken :( Denk dat ik voortaan een hele grote banner ga maken met "Klik Hier!!!!"
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
150
118
Aangezien het nog wel even duurt voordat de eerste headliner bekend wordt gemaakt, ben ik benieuwd wat voor veranderingen PP gaat maken aankomend jaar. Uitbereiding van de donderdag? Blijft de indeling van het terrein hetzelfde? Het gaat tegen het DNA van Pinkpop in, ik weet het, maar zou het interessant vinden als (als je toch met Dua Lipa/Ed Sheeran of Maneskin komt) er eindelijk iets tegenover de headliner komt te staan. Zeker met het oog op de toekomst dat de poule van headliners als maar kleiner wordt. Wees creatiever, kom met wat unieks. Ook ik merk in mijn directe omgeving dat er steeds minder mensen voor Pinkpop kiezen, maar nog wel jaarlijks een meerdaagsfestival bezoeken. Spoor je publiek aan om in beweging te komen en niet constant tussen north en south blijven hangen. Dit hoort natuurlijk een beetje bij Pinkpop en als je meer wilt dan hoor je vaak dat je zat andere festivals zijn, maar op deze manier creëer je een leegloop.

Benieuwd naar jullie ideeën of wensen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.244
4.520
Aangezien het nog wel even duurt voordat de eerste headliner bekend wordt gemaakt, ben ik benieuwd wat voor veranderingen PP gaat maken aankomend jaar. Uitbereiding van de donderdag? Blijft de indeling van het terrein hetzelfde? Het gaat tegen het DNA van Pinkpop in, ik weet het, maar zou het interessant vinden als (als je toch met Dua Lipa/Ed Sheeran of Maneskin komt) er eindelijk iets tegenover de headliner komt te staan. Zeker met het oog op de toekomst dat de poule van headliners als maar kleiner wordt. Wees creatiever, kom met wat unieks. Ook ik merk in mijn directe omgeving dat er steeds minder mensen voor Pinkpop kiezen, maar nog wel jaarlijks een meerdaagsfestival bezoeken. Spoor je publiek aan om in beweging te komen en niet constant tussen north en south blijven hangen. Dit hoort natuurlijk een beetje bij Pinkpop en als je meer wilt dan hoor je vaak dat je zat andere festivals zijn, maar op deze manier creëer je een leegloop.

Benieuwd naar jullie ideeën of wensen.
Noisecancelling tijdens Maneskin zou wel het minste zijn wat we mogen verwachten.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
423
119
Aangezien het nog wel even duurt voordat de eerste headliner bekend wordt gemaakt, ben ik benieuwd wat voor veranderingen PP gaat maken aankomend jaar. Uitbereiding van de donderdag? Blijft de indeling van het terrein hetzelfde? Het gaat tegen het DNA van Pinkpop in, ik weet het, maar zou het interessant vinden als (als je toch met Dua Lipa/Ed Sheeran of Maneskin komt) er eindelijk iets tegenover de headliner komt te staan. Zeker met het oog op de toekomst dat de poule van headliners als maar kleiner wordt. Wees creatiever, kom met wat unieks. Ook ik merk in mijn directe omgeving dat er steeds minder mensen voor Pinkpop kiezen, maar nog wel jaarlijks een meerdaagsfestival bezoeken. Spoor je publiek aan om in beweging te komen en niet constant tussen north en south blijven hangen. Dit hoort natuurlijk een beetje bij Pinkpop en als je meer wilt dan hoor je vaak dat je zat andere festivals zijn, maar op deze manier creëer je een leegloop.

Benieuwd naar jullie ideeën of wensen.
Ik merk dit ook in mijn omgeving, maar zou absoluut niet weten wat ze gaan veranderen... en hoop zelfs dat ze de tijd weer wat terug gaan draaien (al zal dit wel weer een hoop commentaar opleveren hier)
Podia's weer in de oude opstelling, weg met dat skydeck, Jack Daniels truck weer terug! Goed geprobeerd maar helaas niet goed uitgepakt (althans als ik de reacties om mij heen hoor, en van mede pinkpoppers die we ieder jaar weer tegenkomen)
Zelf sta ik altijd op Camping A dit jaar zijn voor het eerst onze bolderkarren (met muziek) in beslag genomen! Officeel mocht dit eerder ook al niet maar werd het altijd gedoogd...
Lijkt voor de meesten hier waarschijnlijk verwaarloosbare dingen maar ben bang dat dit langzamerhand Pinkpop de kop gaat kosten! Het speciaalbieren teras is een enorm pluspunt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken