Pinkpop 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Als je Maneskin als headliner heb zou ik die maar zo snel mogelijk bekend maken. Hoe langer je wacht, hoe meer mensen je teleurstelt.
Dat is met elke headliner zo. En zo zijn er ook altijd zat mensen die er blij mee zijn.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
457
149
Sam Fender komt ook volgend jaar met een nieuw album!
Mischien te snel als headliner (alhoewel als maneskin het kan)
Sam Fender, Limp Bizkit, FFdp en die Antwoord achhh laat die headliners maar zitten
 
  • Leuk
Waarderingen: wenters

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
161
132
Dat is met elke headliner zo. En zo zijn er ook altijd zat mensen die er blij mee zijn.
Het gros van de mensen zou het geen probleem vinden als ze op Pinkpop staan. Het probleem zit hem erin dat ze er als headliner staan. Van de namen die rondgaan vind ik Maneskin echt de minste naam om te headlinen, hiermee neem je een risico. Stel dat ze geboekt worden als co-headliner, dan heb ik er al een stuk minder moeite mee. Dan kun je nog wat rondslenteren en wachten op ''waarschijnlijk'' de betere headliner van de twee.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
869
351
Sam Fender komt ook volgend jaar met een nieuw album!
Mischien te snel als headliner (alhoewel als maneskin het kan)
Sam Fender, Limp Bizkit, FFdp en die Antwoord achhh laat die headliners maar zitten
Is toch nog helemaal niet bekend wanneer
 

jeff250381

Playlistbediener
21 okt 2023
16
8
IK dacht ga eens even checken of het live te doen is dat Maneskin... Tijdens pinkpop 22 het optreden bewust overgeslagen. Pfff is niet heel best zeg. Maar we kunnen er gewoon een pasta party van maken natuurlijk.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.200
2.461
IK dacht ga eens even checken of het live te doen is dat Maneskin... Tijdens pinkpop 22 het optreden bewust overgeslagen. Pfff is niet heel best zeg. Maar we kunnen er gewoon een pasta party van maken natuurlijk.
Ik snap niet hoe deze songfestival band zo snel zo groot kan groeien tot headliner. En dat is gewoon een oprechte vraag.

Kijk Dua Lipa had ook meteen hitjes maar die heeft over de jaren steeds meer hits gescoord en is dan ook gegroeid tot headliner. Die was niet meteen headliner.

Maar Maneskin vliegt vrijwel in een keer naar headliner positie en dat snap ik gewoon niet helemaal.

Ik denk dat ik de fan base en het aantal fans van deze band gewoon onderschat heb.
 

jeff250381

Playlistbediener
21 okt 2023
16
8
Ik snap niet hoe deze songfestival band zo snel zo groot kan groeien tot headliner. En dat is gewoon een oprechte vraag.

Kijk Dua Lipa had ook meteen hitjes maar die heeft over de jaren steeds meer hits gescoord en is dan ook gegroeid tot headliner. Die was niet meteen headliner.

Maar Maneskin vliegt vrijwel in een keer naar headliner positie en dat snap ik gewoon niet helemaal.

Ik denk dat ik de fan base en het aantal fans van deze band gewoon onderschat heb.
Zou kunnen.. Maar misschien is het een gevalletje" We hebben niet beter" dus dan dit maar. Misschien willen ze de Italiaanse markt aanspreken...🤣
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
Nou ja, ik zie het niet gebeuren maar gooi hem er toch in. Komt ie dan.
Op het ACDC forum komen 2 bronnen vanavond met het nieuws dat Graspop bezig is om ACDC binnen te hengelen. Ik neem de info met een kilo zout maar toch..... Wel een goede reden om te wachten met een aankondiging niet 🤔
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.503
5.347
Ik snap niet hoe deze songfestival band zo snel zo groot kan groeien tot headliner. En dat is gewoon een oprechte vraag.

Kijk Dua Lipa had ook meteen hitjes maar die heeft over de jaren steeds meer hits gescoord en is dan ook gegroeid tot headliner. Die was niet meteen headliner.

Maar Maneskin vliegt vrijwel in een keer naar headliner positie en dat snap ik gewoon niet helemaal.

Ik denk dat ik de fan base en het aantal fans van deze band gewoon onderschat heb.
Tsja het is een beetje dubbel, dikke prima dat er nieuwe headliners opstaan als Dua Lipa en Maneskin. Het is beide ook mijn ding niet, maar laten we enige "vernieuwing" (Dua Lipa vind ik eerlijk gezegd ook nog een jaartje of 2 te laat naar mijn zin) toch ontarmen ipv gelijk neer te sabelen. Misschien zijn de major's dan niet meer voor jou op een gegeven moment en moet je naar de kleinere festivals gaan zodat je wel iets uniekers kan zien of wat meer naar je smaak is. Voor mij zijn de Pinkpop's en de Rock Werchters ook mijn ding niet meer, wil niet zeggen dat ik er nooit eens zal belanden. Maar niet snel meer voor 3/4 dagen.
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Ik zie opeens David Guetta & Morten als mogelijke dance headliner zoals Armin van Buuren.

Of Dimitri Vegas & Like Mike.

Zojuist aangekondigd voor Tinderbox namelijk en dat ligt heel dicht op het PP weekend.

Mocht Pinkpop echt weinig headliners hebben kunnen ze altijd voor een grote dance naam gaan.
Guetta heeft dit jaar inderdaad maar 1 show in de Benelux gedaan. Zou zomaar een combi kunnen zijn met Maneskin oid.

DV&LM lijkt me niks voor op pinkpop.
 
  • Thinking
Waarderingen: Nikfestilover

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Metallica heeft zelf aangegeven nog 2 festivals aan te kondigen voor het einde van de maand...

dus wie weet
Pinkpop wellicht en... Graspop, Hellfest? Zou even geen andere festivals kunnen bedenken?

Hellfest stonden ze in 2022 trouwens ook. Paar dagen na Pinkpop (Nightwish ook)
 
Laatst bewerkt:

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
457
149
Tsja het is een beetje dubbel, dikke prima dat er nieuwe headliners opstaan als Dua Lipa en Maneskin. Het is beide ook mijn ding niet, maar laten we enige "vernieuwing" (Dua Lipa vind ik eerlijk gezegd ook nog een jaartje of 2 te laat naar mijn zin) toch ontarmen ipv gelijk neer te sabelen. Misschien zijn de major's dan niet meer voor jou op een gegeven moment en moet je naar de kleinere festivals gaan zodat je wel iets uniekers kan zien of wat meer naar je smaak is. Voor mij zijn de Pinkpop's en de Rock Werchters ook mijn ding niet meer, wil niet zeggen dat ik er nooit eens zal belanden. Maar niet snel meer voor 3/4 dagen.
Begrijp dit hoor maar er zijn ook nieuwe headliners buiten al het gehypte Spotify/tiktok spul om!
Florence, Volbeat, Nothing But Thieves, Bring Me The Horizon, Imagine Dragons, Sam Fender.
Passen in mijn ogen veel beter thuis op Festivals, tjah het is weer een zinloze discussie! Maar volgens mij hebben we allemaal gezien dat een editie als vorig jaar funest is met Pink en Robbie als headliners, om dan over Bieber en Pharrel te zwijgen (al was de laatste overmacht).
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken