Pinkpop 2024

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Hellfest is zeker 1 van de 2, dat is al geleaked ergens geloof ik
Weten we wanneer Hellfest namen bekend gaat maken? Vind namelijk een week ná Pinkpop plaats dit jaar.

Lijkt me dat die rond dezelfde tijd wat bekend maken misschien? Zie het wel gebeuren dat Metallica op dezelfde dag iets op social media gooit van Pinkpop en Graspop/ Hellfest zoals vandaag met Tons of Rock en Idays
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.433
7.989
Weten we wanneer Hellfest namen bekend gaat maken? Vind namelijk een week ná Pinkpop plaats dit jaar.

Lijkt me dat die rond dezelfde tijd wat bekend maken misschien?
ze hebben al een drop gedaan met Foo Fighters, QOTSA en een hoop andere bands
wanneer de rest van de bands bekend word gemaakt, geen idee.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.542
5.390
Begrijp dit hoor maar er zijn ook nieuwe headliners buiten al het gehypte Spotify/tiktok spul om!
Florence, Volbeat, Nothing But Thieves, Bring Me The Horizon, Imagine Dragons, Sam Fender.
Paasen in mijn ogen veel beter thuis op Festivals, tjah het is weer een zinloze discussie! Maar volgens mij hebben we allemaal gezien dat een editie als vorig jaar funest is met Pink en Robbie als headliners, om dan over Bieber en Pharrel te zwijgen (al was de laatste overmacht).
Florence is al meermaals headliner geweest op RW. Volbeat heeft ook al vaker hoog oo het affiche gestaan en al tig keer Graspop mogen headliner. En alles wat je daarna noemt is ook evengoed gehyped.

Maar goed is vast een mening. Van mij mag het nog een pak vernieuwender met <insert_random_kpopband> of een SZA om wat te noemen. Ook al hoeft het niet zozeer mijn persoonlijke ding te zijn. Gehyped of niet vind ik iets minder een ding voor dit soort majors, dat zijn ze tenslotte allemaal op hun manier. Liever een gehypte nieuwe band dan voor de 7e keer Pearl Jam of Metallica die zogenaamd niet gehyped zouden zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.314
6.490
Nou ja, ik zie het niet gebeuren maar gooi hem er toch in. Komt ie dan.
Op het ACDC forum komen 2 bronnen vanavond met het nieuws dat Graspop bezig is om ACDC binnen te hengelen. Ik neem de info met een kilo zout maar toch..... Wel een goede reden om te wachten met een aankondiging niet 🤔
dat je zo'n caliber act durft aan te halen... FOEI!

ik zal het maar zeggen:'ac/dc doet toch geen festivals?'

...maar ik droom met je mee 🙏
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
dat je zo'n caliber act durft aan te halen... FOEI!

ik zal het maar zeggen:'ac/dc doet toch geen festivals?'

...maar ik droom met je mee 🙏
Ik deel je mening volledig maar om nou niets met deze info te doen.... Daar hebben we nu juist een forum voor... En om het nog wat leuker te maken. Een andere bron noemde vanavond de info dat enkele festivals bezig zijn of bezig geweest zijn met het binnen halen van ACDC. Al noemde hij ook wel dat ze dit waarschijnlijk gewoon niet gelukt is/gaat lukken.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
872
352
Heb toch het idee dat een pearl jam niet komt ben toch echt benieuwd wat ze voor rock headliner gaan doen.
Denk dat een dua lipa- maneskin en dan eentje die zie niet delen met rw en rock is
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.434
6.813
Heb toch het idee dat een pearl jam niet komt ben toch echt benieuwd wat ze voor rock headliner gaan doen.
Denk dat een dua lipa- maneskin en dan eentje die zie niet delen met rw en rock is
Ik denk dat je er hiermee heel dichtbij zit. Al kan die laatste ook een legacy act zijn buiten het rock genre (denk aan Robbie Williams of Fleetwood Mac voorgaande edities).

Dua Lipa - Maneskin - ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.314
6.490
Ik deel je mening volledig maar om nou niets met deze info te doen.... Daar hebben we nu juist een forum voor... En om het nog wat leuker te maken. Een andere bron noemde vanavond de info dat enkele festivals bezig zijn of bezig geweest zijn met het binnen halen van ACDC. Al noemde hij ook wel dat ze dit waarschijnlijk gewoon niet gelukt is/gaat lukken.
zou wel een enorme stunt zijn... PWRUP op festivals...
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
396
212
Die Antwoord toch Pinkpop?
Laten we het hopen, Limp Bizkit en Die Antwoord voor mij al genoeg redenen om een ticket te kopen.. ook al komen ze met headliners als Sam Smit en Maneskin
Zat even op "The gram" te kijken. Hele pagina van die Antwoord was leeg tot 3 dagen geleden, met elke dag een bericht met meer details... Misschien morgen meer nieuws/data? En dan ook gelijk meer van Pinkpop (ga er even vanuit dat Die Antwoord er staat, maar zijn geen headliner)???
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Simpel beredeneerd lijkt het me dat festivals nu niet meer bezig zijn met headliners voor volgend jaar. Die liggen al een paar maanden vast normaal gesproken...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.314
6.490
Simpel beredeneerd lijkt het me dat festivals nu niet meer bezig zijn met headliners voor volgend jaar. Die liggen al een paar maanden vast normaal gesproken...
Misschien nog wat puntjes op de i... Misschien een verschuiving van dag... Misschien een geheim houding clausule... eea zal nu wel op z'n plek vallen?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
The Killers komen met een arena tour zo wordt gemeld op efest. Kan die info niet checken natuurlijk maar ter info voor diegene die hierop hoopten....
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
872
352
The Killers komen met een arena tour zo wordt gemeld op efest. Kan die info niet checken natuurlijk maar ter info voor diegene die hierop hoopten....
Het zelfde als green day die ook met een arena tour kwam die ook festivals doen vind dat altijd een beetje een term die vrij los word genomen nu maar maakt de kans wel kleiner ja
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
898
623
Onpopular opinion, maar is Posty komend jaar nog wel headline materiaal voor een festival met 60.000 - 70.000 bezoekers? Volgens mij was die in 2020 heter dan heet, maar die hype lijkt een beetje voorbij?
Post Malone heeft dit jaar de grootste Top 40-hit uit zijn carrière gescoord, maar hij is geen headliner-materiaal meer? Wonderbaarlijke redeneringen altijd weer op dit forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Post Malone heeft dit jaar de grootste Top 40-hit uit zijn carrière gescoord, maar hij is geen headliner-materiaal meer? Wonderbaarlijke redeneringen altijd weer op dit forum.
Dat zegt hij toch niet. Het is een vraag.
Een logische. Ik heb zelf ook het idee dat zijn populariteit wat minder is geworden maar dat kan aan mij liggen. Desondanks wel degelijk headliner. Die zal voor minder ook niet willen maar is volgens mij niet op tour. Al weet ik niet wat zijn plannen zijn??
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.733
6.464
Stond mei nog twee keer in Ziggo en dat was vrijwel uitverkocht.

Op basis waarvan is zijn populariteit minder?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken