Pinkpop 2024

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
638
702
Zou Lady Gaga 'n optie kunnen zijn?
Er is nog niks over 'n evt tour van haar bekend, maar ik zou het wel n gave headliner vinden!
Evt icm Werchter Boutique bv.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Landgraver

Marijn_

Playlistbediener
5 nov 2023
45
17
Onpopular opinion, maar is Posty komend jaar nog wel headline materiaal voor een festival met 60.000 - 70.000 bezoekers? Volgens mij was die in 2020 heter dan heet, maar die hype lijkt een beetje voorbij?
denk het wel maar het zal ook wel typisch Pinkpop zijn om ergens weer 4 jaar te laat voor te zijn haha.

Wellicht een sub voor Dua Lipa/Ed Sheeran? dan ben ik bij.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.235
2.527
Ik zie opeens David Guetta & Morten als mogelijke dance headliner zoals Armin van Buuren.

Of Dimitri Vegas & Like Mike.

Zojuist aangekondigd voor Tinderbox namelijk en dat ligt heel dicht op het PP weekend.

Mocht Pinkpop echt weinig headliners hebben kunnen ze altijd voor een grote dance naam gaan.
 

Marijn_

Playlistbediener
5 nov 2023
45
17
Ik zie opeens David Guetta & Morten als mogelijke dance headliner zoals Armin van Buuren.

Of Dimitri Vegas & Like Mike.

Zojuist aangekondigd voor Tinderbox namelijk en dat ligt heel dicht op het PP weekend.

Mocht Pinkpop echt weinig headliners hebben kunnen ze altijd voor een grote dance naam gaan.
david quetta zie ik nog wel gebeuren, dv&lm lijken me te klein voor headliner pinkpop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.314
6.490
Hahaha! Maneskin is voor mij een flinke rode kaart daar benadeel je je team mee.. Dua Lipa geel zou nog een prima wedstrijd kunnen spelen, Foo Fighters is een bergkampje wat een wonderschoon doelpunt
mooie analyse...
ik denk alleen dat Maneskin ook de roze kaart pakt?

als het Pinkpop lukt om nog een grote (ouwe) gitaar act te strikken, dan wil ik Dua Lipa nog wel voor lief nemen...

Gezien de plotselinge festival aankondigingen van Metallica, met nog altijd ruimte rond Pinkpop, zet ik daar op in...

dus de balans van vandaag zegt mij op dit moment:
Dua Lipa - Maneskin - Metallica, Pinkpop 2024?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

reaper

Support act
26 okt 2015
1.171
982
Strakke voorspelling, alleen: waar wachten ze dan nog op om deze 3 te delen. Hebben alle 3 al festivaldata gedeeld.
Metallica heeft zelf aangegeven nog 2 festivals aan te kondigen voor het einde van de maand...

dus wie weet

ik hoop zelf
Metallica - Dua Lipa - Ed Sheeran
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.294
8.993
Metallica heeft zelf aangegeven nog 2 festivals aan te kondigen voor het einde van de maand...

dus wie weet

ik hoop zelf
Metallica - Dua Lipa - Ed Sheeran
Maneskin past nog meer op Pinkpop dan op RW, dus dan weet je wel hoe laat het is...
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.060
483
Strakke voorspelling, alleen: waar wachten ze dan nog op om deze 3 te delen. Hebben alle 3 al festivaldata gedeeld.
Juist, en moet toch iets anders spelen imo.Maar morgen weer een nieuwe dag waar we weer volop kunnen speculeren zolang de heren en dames in Geleen / Delft of Amsterdam niet thuis geven.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Er zal dus echt een gedachte achter zitten om deze headliner als eerste te doen en zo lang te wachten
En die reden probeer ik te achterhalen maar zie echt niet waarom PP dan zo lang wacht. Wil die headliner als eerste aangekondigd worden bij PP of zo 🤔
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken