Pinkpop 2024

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.929
3.302
Gaat dat niet over dat ze weer een nieuwe gitaar pedal gaan uitbrengen zag het gister al dacht eerst nieuwe muziek maar toen dacht ik o wacht dat hebben ze wel vaker gedaan en is wel nadrukkelijk in beeld
Lijkt meer op een pedal inderdaad
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
193
156
Mensen die zaterdag naar Corey Taylor gaan in 013? Misschien laat ie wel iets los over Pinkpop...
Zelf wel getwijfeld om te gaan, aangezien ik wel groot fan ben van z'n werk met Slipknot en Stone Sour (beide ook live gezien). Maar dat CMFT trekt me niet echt. Zou overigens wel zeker leuk zijn om hem op Pinkpop te zien.
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
197
107
Ik hoop, maar verwacht geen vette headliners voor mij de komende editie. Het programma daaronder zou dan veel kunnen goedmaken.
Ik hoop dan op bands als Stone. dEUS, Wet leg, Last dinner, Disturbed, Biffy Clyro, de Staat, Kane, en wat leuke andere verrassingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jartz

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
193
156
Ik hoop, maar verwacht geen vette headliners voor mij de komende editie. Het programma daaronder zou dan veel kunnen goedmaken.
Ik hoop dan op bands als Stone. dEUS, Wet leg, Last dinner, Disturbed, Biffy Clyro, de Staat, Kane, en wat leuke andere verrassingen.
Een goed programma eronder is natuurlijk ook vet belangrijk. Dit jaar had ik ook meer plezier aan de acts door de dag heen, dan aan de headliners zelf (op RHCP na dan).
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Marijn_

Campingartiest
5 nov 2023
58
18
Totaal een andere naam maar weten we of Post Malone festivals gaat doen? Moet nog steeds iets goedmaken van 2020...🤔😁
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Totaal een andere naam maar weten we of Post Malone festivals gaat doen? Moet nog steeds iets goedmaken van 2020...🤔😁
Onpopular opinion, maar is Posty komend jaar nog wel headline materiaal voor een festival met 60.000 - 70.000 bezoekers? Volgens mij was die in 2020 heter dan heet, maar die hype lijkt een beetje voorbij?
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
616
543
Onpopular opinion, maar is Posty komend jaar nog wel headline materiaal voor een festival met 60.000 - 70.000 bezoekers? Volgens mij was die in 2020 heter dan heet, maar die hype lijkt een beetje voorbij?
Verkoopt in secondes 2x Ziggo uit… dit jaar
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
96
43
Onpopular opinion, maar is Posty komend jaar nog wel headline materiaal voor een festival met 60.000 - 70.000 bezoekers? Volgens mij was die in 2020 heter dan heet, maar die hype lijkt een beetje voorbij?
Geen headliner lijkt me, maar nog actueel genoeg.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
193
156
Onpopular opinion, maar is Posty komend jaar nog wel headline materiaal voor een festival met 60.000 - 70.000 bezoekers? Volgens mij was die in 2020 heter dan heet, maar die hype lijkt een beetje voorbij?
Lijkt mij zelf wel, al vind ik het altijd lastig te voorspellen hoe zo'n artiesten verkopen. Maar hij is nog altijd ontzettend populair, mainstream hits op de radio. Ik zou er zelf niet gek van opkijken i.i.g, naar mijn gevoel wel een beetje dezelfde categorie als een Dua Lipa? Could be wrong.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Leuk om bij de niet vertrouwde namen steeds weer de discussie te moeten gaan lezen of iemand headline-waardig is :ROFLMAO:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken