Pinkpop 2024

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
440
339
Morgen een nieuwe week, brengt deze ons dan eindelijk headliner en namen nieuws 🤔 De gouden tip kun je niet meer doorgeven. Dus ik zeg kom nu maar snel met mooie namen.

Heb niet echt wat met Dua Lipa die veel genoemd wordt dus die hoeft van mij niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283 en brutus257

neus

Dagopener
16 mrt 2019
649
369
Daar mis je toch echt wel een aantal namen. Afgelopen jaar hebben zowel Beyonce als the Weeknd de Arena gevuld. Ook Lady Gaga in 2022 Gelredome gevuld. Ed Sheeran en ook Ariana Grande zouden Arenas vullen imo. Ook Adele en Rihanna zouden Arenas kunnen vullen (puur op basis van legacy dan).
wat mij betreft de grootste popartiesten anno 2023
1. Taylor Swift
2. Harry Styles
3. Adele
4. Beyonce
5. Dua Lipa
6. The Weeknd
7. Billie Eilish
8. Ed Sheeran
9. Ariana Grande
10. Rihanna
11. Olivia Rodrigo
12. Lady Gaga

Hierbij zullen de bovenste 4 zeker te groot zijn voor Pinkpop, daaronder kom je in een grijs gebied.
Ik hoop dat deze allemaal te groot zijn voor Pinkpop, hoef hier niks van te zien.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Morgen een nieuwe week, brengt deze ons dan eindelijk headliner en namen nieuws 🤔 De gouden tip kun je niet meer doorgeven. Dus ik zeg kom nu maar snel met mooie namen.

Heb niet echt wat met Dua Lipa die veel genoemd wordt dus die hoeft van mij niet.
Inderdaad een nieuwe week,kans wordt dus steeds groter dat de eerste namen bekend worden.Kan meevallen of kan gaan tegenvallen.Is zo wel verdomd stil daar in Geleen/Delft.....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Ik denk dat het nog een weekje stil blijft. Is er trouwens indicatie dat komende week andere festivals namen gaan droppen??
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
649
369
Lijkt me dat je met de verkoop niet in de dure en drukke December maand wil zitten, dus als het even kan zullen ze toch wel deze of volgende week willen komen lijkt me? Dus ik gok op volgende week en dan over 2 weken start verkoop?
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
514
480
Werchter presenteert Dua Lipa. Pinkpop mag onderand wel met nieuws komen. Ben benieuwd of er echt nog een flinke verrassing uit komt, of ook 'gewoon' Dua Lipa maar dan een paar dagen later..
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Lijkt me dat je met de verkoop niet in de dure en drukke December maand wil zitten, dus als het even kan zullen ze toch wel deze of volgende week willen komen lijkt me? Dus ik gok op volgende week en dan over 2 weken start verkoop?
Goede reactie, nu een brood praktisch €12 kost zal Jan Modaal niet zitten te wachten op deze uitgave in december-feestmaand

Even los van de headliners, hoe groot is de kans op een rock/metal dag? Zie dat Clutch begin augustus in de UK zijn en die zullen niet de oversteek naar Europa maken voor 1 optreden. Live erg goed en doen het goed op een RaR/Wacken maar ook kleinere festivals. Leuk voor in de middag
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
514
480
Ik vind Kings of Leon live ook echt fenomenaal. Ik heb hetzelfde als jij: Sex On Fire en Use Somebody hoeven van mij niet zo. Je vergeet alleen nog wel hun beste nummer: Walls. De live-uitvoering hiervan kwam echt binnen. Ze deden het op dezelfde manier als in de video hieronder.

Ja, Kings of Leon doet heel zelden iets anders dan op de plaat. Maar als ze dat dan doen -en ik wist tijdens de show niet dat het zou gebeuren- dan houd ik het niet droog hoor.

Ik heb even een dag gemist hier, maar Rockbeer; je slaat de spijker op zijn kop.

Een top-band
 
  • Geweldig
Waarderingen: Bartjuh1981

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Mogen hopen dat ze Dua Lipa hebben weten te strikken. Als die nou ook al elders in Nederland speelt... :p
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.514
4.846
Goede reactie, nu een brood praktisch €12 kost zal Jan Modaal niet zitten te wachten op deze uitgave in december-feestmaand

...

December is ook de maand dat veel mensen een dertiende maand uitbetaald krijgen en uitkijken naar een zomers festival.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
t zou natuurlijk een geweldige naam voor pinkpop zijn,
persoonlijk heb ik er niet zo veel mee.
Maar dua lipa als headliner op pinkpop, zou een geweldige zet zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken