Pinkpop 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.495
6.167
Greenday had gewoon op Pinkpop moeten staan. Vandaag presale begonnen en je kunt gewoon zonder enige moeite en zonder wachtrij kaartjes kopen zowel staanplaatsen, golden cirkel als alle zitplaatsen.

Gelredome is veel te groot, die gaan ze niet uitverkopen denk ik. Had ze graag weer op Pinkpop gezien.
Is dat niet juist een teken dat het goed is dat Pinkpop ze heeft laten gaan?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Loek123

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Pinkpop gaat denk ik gewoon de hele andere kant op. Gezien het succes van de Vrienden van Amstel Live, zijn de headliners voor dit jaar Guus Meeuwis, Suzan & Freek en Willeke Alberti...
 
  • Leuk
Waarderingen: legenden en Festivaltime

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Is er een gerucht dat er festivals tussen zullen zitten?
Ja, Rock in Rio schijnbaar. Wel weer een verklaring waarom ze wachten met bekendmaken van de eerste headliner. Als ze AC/DC hebben zou ik die ook als eerste willen brengen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.890
Is er een gerucht dat er festivals tussen zullen zitten?
Ik ben ze niet tegengekomen. Ja wat fans die riepen dat ze op Download zouden staan maar geen info met duidelijke bronnen die verwijzen naar festivals. ROCK in Rio is eens geopperd door een Braziliaanse journalist meen ik...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ja, Rock in Rio schijnbaar. Wel weer een verklaring waarom ze wachten met bekendmaken van de eerste headliner. Als ze AC/DC hebben zou ik die ook als eerste willen brengen.
Als....en dat is een hele dikke Als dan zou ik dat echt top vinden. Maar goed....dan zouden de andere headliners op dat podium moeten optreden. Ik zie het niet snel gebeuren
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Billie Eilish
AC/DC
Post Malone (of Eminem)

Namen afwijkend van reeds bekende line-ups...
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
481
194
Ik zie Acda en de munnik overal opduiken bij alle nl festivals, dan denk ik niet dat ze persee op pinkpop staan, dat gezegd hebbende was het natuurlijk toen jan smeets die gers pardoel niet wilde omdat die overal stond, maar is uitendelijk toch geboekt.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Gerucht gaat voor AC/DC 12 juni Olympisch Stadion München. Als ze dan toch in buurt zijn 😬

voor degenen die Duits kunnen lezen: https://www.sueddeutsche.de/muenchen/fussball-em-euro-2024-muenchen-ed-sheeran-konzert-1.6300601

volgens mij is dit ook de krant die de nieuwjaarsplannen van Rammstein correct eerder naar buiten wist te brengen dan bedoeld.

overigens is de link dus dat München als onderdeel van het EK Voetbal 2024 deze namen strikt. dit is natuurlijk wel plausibel te noemen.

op een AC/DC forum gaan de meningen sterk de kant op dat festivals momenteel logischer zijn dan eigen concerten, mede vanwege het power trip succes. in hoeverre dit echt logisch is, geen idee.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken