Pinkpop 2024

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
ok ok.... ik snap dat Foo Fighters een hot topic zijn na de aankondiging van RW...

Maar wil ff een andere naam er in slingeren... Eminem. Is hij geen kanshebber?
Als die al gaat touren volgend jaar dan zal het toch een stadiontour zijn neem ik aan? Zou me enorm verbazen als die festivals gaat doen.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Ik moet toch bekennen dat ik weer een stukje teleurstelling voel. Weer een belangrijke aankondiging en weer geen nieuws voor/van Pinkpop.
Beetje gevoel dat Pinkpop toch een unieke vis heeft... maar welke dat dan moet zijn geen idee.

Even los verder denken, niet naar de hele grote vis. In 2020 zou Post Malone headliner zijn. Voor 2024 geen idee of ie gaat touren. Weet iemand waar hij nog meer in 2020 al aangekondigd was?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.820
6.557
Is ook geen naam die wordt genoemd voor Glastonbury e.d.

Ik verander mijn voorspelling voorzichtig naar:

Mumford and Sons - Dua Lipa - Pearl Jam
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
ok ok.... ik snap dat Foo Fighters een hot topic zijn na de aankondiging van RW...

Maar wil ff een andere naam er in slingeren... Eminem. Is hij geen kanshebber?
Nog een weinig genoemde naam. Zou eigenlijk in 2019 Pinkpop afsluiten, hadden we toen ook niet zien aankomen. En is ook pas achteraf bekend gemaakt dat hij gecancelled had. Is ook nog verdacht stil voor 2024.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
634
354
Is ook geen naam die wordt genoemd voor Glastonbury e.d.

Ik verander mijn voorspelling voorzichtig naar:

Mumford and Sons - Dua Lipa - Pearl Jam

Daar zou een prima line up zijn wat mij betreft (al ken ik zo niks van Dua Lipa maar 1 dag pop kan ik mee leven)
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
634
354
Vind het helaas wel wat stil rond Muse, maar:
Muse - Pearl Jam - The Cure zou ook nog kunnen.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
853
1.098
M&S zou ik een heel grote domper vinden als headliner. Afgelopen Rock Werchter vroeger richting tent vertrokken de donderdag door hen (en de regen). Dus mogen van mij heel erg ver weg blijven…
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.564
Pearl Jam zie ik niet gebeuren na 2022 nu alweer als headliner.
met die boekingen van tegenwoordig (lees na coronatijd) zie ik Mojo/Pinkpop best nog die weg in slaan om acts uit hoge spots op de lineup van prille edities terug te boeken in 2024...
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
67
35
Vind het helaas wel wat stil rond Muse, maar:
Muse - Pearl Jam - The Cure zou ook nog kunnen.
Ik denk ook nog steeds dat Muse een optie zou kunnen zijn. Ik ga ervan uit dat er wel een pop-act tussen zal zitten, Dua Lipa en/of Ed Sheeran.
En niet als headliner, maar is Lenny Kravitz nog een optie? Die brengt in maart een nieuw album uit.
 

Joho1913

Playlistbediener
7 nov 2023
16
13
Ik zag dat Sam Smith komende zomer ook gaat touren door Europa, is dit er niet ook een om rekening mee te houden?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.815
1.941
Is ook geen naam die wordt genoemd voor Glastonbury e.d.

Ik verander mijn voorspelling voorzichtig naar:

Mumford and Sons - Dua Lipa - Pearl Jam
Zou Mumford dan al niet ergens anders opgedoken zijn? Kan me ook niet voorstellen dat PP de primeur heeft.
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
81
69
Maar wanneer zouden we dan wel iets kunnen verwachten? Vandaag al meteen zo kort op RW? Of as vrijdag nadat de actie van de gouden tip voorbij is?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken