Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Tja je ziet dat NovaRock op vrijdag komt en Download op maandag.
Dat kan er mee te maken hebben dat ze Green Day niet hebben, of een apart moment nemen om aan te kondigen.
Bij NovaRock zie je ook al eens dat ze de aankondiging doen in een radio uitzending van Hitradio ö3, dat ze daarom aan een bepaald radioprogramma en dat moment zitten. Bij Download is het vaak een BBC radiouitzending die in het teken van het festival staat.

Pinkpop, geen idee welke strategie er deze keer voor de aankondiging is. Misschien ook afhankelijk van hoeveel tourdata de hoofdacts bekendmaken. Green Day vaak wel een hele tour, vorige keer Pinkpop waren ze overigens een dag eerder dan het bericht van Pinkpop zelf.
Isle of wight doen hun line up announcement vandaag ook in een radio uitzending.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.190
Tja je ziet dat NovaRock op vrijdag komt en Download op maandag.
Dat kan er mee te maken hebben dat ze Green Day niet hebben, of een apart moment nemen om aan te kondigen.
Bij NovaRock zie je ook al eens dat ze de aankondiging doen in een radio uitzending van Hitradio ö3, dat ze daarom aan een bepaald radioprogramma en dat moment zitten. Bij Download is het vaak een BBC radiouitzending die in het teken van het festival staat.

Pinkpop, geen idee welke strategie er deze keer voor de aankondiging is. Misschien ook afhankelijk van hoeveel tourdata de hoofdacts bekendmaken. Green Day vaak wel een hele tour, vorige keer Pinkpop waren ze overigens een dag eerder dan het bericht van Pinkpop zelf.
Op efestivals wordt gemeld dat de tweede headliner voor RiR (naast Greenday) die Ärzte zou zijn. Niet erg relevant voor Pinkpop....
 
  • Haha
Waarderingen: mattman

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Ja, ik hoop ook dat er meer dan één naam wordt gedropt (áls er al nieuws is).
 

EastRocks

Campingartiest
3 nov 2015
57
41
mijn voorspelling

HEADLINERS - Nothing But Thieves/Sam Smith/Green Day

Kane
Keane
Avril Lavigne
Train
OTTO
The Gaslight Anthem
Corey Taylor
Mammoth WVH
Frank Carter
The Kooks
Offspring
Gaslight Anthem
Avril Lavigne
SUM41
The Hives
Kraantje Pappie
Acda en de munnik
Anouk
Racoon
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Dykstra

Lucky21

Campingartiest
20 aug 2022
91
40
mijn voorspelling

HEADLINERS - Nothing But Thieves/Sam Smith/Green Day

Kane
Keane
Avril Lavigne
Train
OTTO
The Gaslight Anthem
Corey Taylor
Mammoth WVH
Frank Carter
The Kooks
Offspring
Gaslight Anthem
Avril Lavigne
SUM41
The Hives
Kraantje Pappie
Acda en de munnik
Anouk
Racoon
Nothing but thieves is geen headliner materiaal

(Wel sub ofcourse)
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Nothing but thieves is geen headliner materiaal
Nothing but Thieves met een goede co-headliner zou nog best kunnen, om de kosten van een andere headliner te compenseren (Coldplay, of Bruce bijvoorbeeld). Begreep wel dat de Swedish House Mafia een aantal festivals ging doen komend seizoen. Er is al een paar jaar geen dance/edm sub-headliner meer geweest, dus ik sluit ze niet uit.
 

Sim

Nieuw lid
1 mrt 2017
3
4
Nothing but Thieves met een goede co-headliner zou nog best kunnen, om de kosten van een andere headliner te compenseren (Coldplay, of Bruce bijvoorbeeld). Begreep wel dat de Swedish House Mafia een aantal festivals ging doen komend seizoen. Er is al een paar jaar geen dance/edm sub-headliner meer geweest, dus ik sluit ze niet uit.
afgelopen jaar op Sziget gezien denk dat zij ongeacht de headliner een mooie co-headliner zijn als headliner vind ik het nog te vroeg.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
725
946
mijn voorspelling

HEADLINERS - Nothing But Thieves/Sam Smith/Green Day

Kane
Keane
Avril Lavigne
Train
OTTO
The Gaslight Anthem
Corey Taylor
Mammoth WVH
Frank Carter
The Kooks
Offspring
Gaslight Anthem
Avril Lavigne
SUM41
The Hives
Kraantje Pappie
Acda en de munnik
Anouk
Racoon
Zou prima zijn, maar dan mogen de ticketprijzen echt wel niet naar omhoog. Zijn sowieso al aan de dure kant...
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
mijn voorspelling

HEADLINERS - Nothing But Thieves/Sam Smith/Green Day

Kane
Keane
Avril Lavigne
Train
OTTO
The Gaslight Anthem
Corey Taylor
Mammoth WVH
Frank Carter
The Kooks
Offspring
Gaslight Anthem
Avril Lavigne
SUM41
The Hives
Kraantje Pappie
Acda en de munnik
Anouk
Racoon

Avril Lavigne 2* laten komen is wat overkill, niet? ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ed Sheeran heeft nu wel de Taiwan, Indonesie en een tweede Poolse gig in de verkoop...
benieuwd of hij nog iets gaat wijzigen op zijn site... :unsure:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken