Pinkpop 2024

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Ik heb zo'n vermoeden dat er voor Pinkpop dadelijk geen nieuws gaat komen. Alle aankondigingen om 14:00 uur zullen Green Day bevatten. Pinkpop is te stil.
Ed Sheeran zou alleen de zondag mogelijk zijn.
De tour van Bruce doet me ook nog twijfelen voor de zondag met een gat tussen Spanje en Nijmegen. En vorig jaar was het 3x NL. Dus wellicht eerst zo veel mogelijk kaarten voor Nijmegen verkopen, voor de aankondiging van Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.161
Ik heb zo'n vermoeden dat er voor Pinkpop dadelijk geen nieuws gaat komen. Alle aankondigingen om 14:00 uur zullen Green Day bevatten. Pinkpop is te stil.
Ed Sheeran zou alleen de zondag mogelijk zijn.
De tour van Bruce doet me ook nog twijfelen voor de zondag met een gat tussen Spanje en Nijmegen. En vorig jaar was het 3x NL. Dus wellicht eerst zo veel mogelijk kaarten voor Nijmegen verkopen, voor de aankondiging van Pinkpop.
als er vandaag niets komt, kijken we morgen wel weer
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Ik heb zo'n vermoeden dat er voor Pinkpop dadelijk geen nieuws gaat komen. Alle aankondigingen om 14:00 uur zullen Green Day bevatten. Pinkpop is te stil.
Ed Sheeran zou alleen de zondag mogelijk zijn.
De tour van Bruce doet me ook nog twijfelen voor de zondag met een gat tussen Spanje en Nijmegen. En vorig jaar was het 3x NL. Dus wellicht eerst zo veel mogelijk kaarten voor Nijmegen verkopen, voor de aankondiging van Pinkpop.
Springsteen maakt alleen voor Glastonbury mogelijk een uitzondering. Verder geen festivals zo melden bronnen op efest.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
856
561
afgelopen jaar op Sziget gezien denk dat zij ongeacht de headliner een mooie co-headliner zijn als headliner vind ik het nog te vroeg.
Band die twaalf jaar bestaat, vier succesvolle albums heeft, meerdere top 40-hits, al jaren met meerdere nummers in de Top 2000, maar het is te vroeg om ze als headliner te programmeren...
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
389
198
Ik heb zo'n vermoeden dat er voor Pinkpop dadelijk geen nieuws gaat komen. Alle aankondigingen om 14:00 uur zullen Green Day bevatten. Pinkpop is te stil.
Ed Sheeran zou alleen de zondag mogelijk zijn.
De tour van Bruce doet me ook nog twijfelen voor de zondag met een gat tussen Spanje en Nijmegen. En vorig jaar was het 3x NL. Dus wellicht eerst zo veel mogelijk kaarten voor Nijmegen verkopen, voor de aankondiging van Pinkpop.
Ik denk dat ook niet, denk eerder dat ze morgen komen met namen en zo niet dan na het weekend dus maandag.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Haha, Kink cliffhanger .. "mag er nog niks over zeggen, maar na 14 uur wel... Heeft te maken met een van de hofleveranciers uit de Kink1500"
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinez

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
389
198
Ik denk dat ook niet, denk eerder dat ze morgen komen met namen en zo niet dan na het weekend dus maandag.
Overigens bij radio2 zeiden ze maandag ook groots nieuws te hebben. Kan natuurlijk helemaal ergens anders mee te maken hebben, maar wie weet.
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Net werd op kink ook gerefereerd naar nieuws over een hofleverancier dat pas om 14:00 bekend wordt.
GD staat regelmatig in de Kink1500...
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
742
445
The Saviors Tour van Green Day komt volgend jaar op 19 juni naar GelreDome in Arnhem met The Hives & The Interrupters
🎶
🎸
💥
De kaartverkoop start op vrijdag 10 november om 10.30 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale eerder tickets kopen. Vier 30 jaar Dookie, 20 jaar American Idiot en het nieuwste album Saviors. Meer info via mojo.nl/greenday
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
515
295
The Saviors Tour van Green Day komt volgend jaar op 19 juni naar GelreDome in Arnhem met The Hives & The Interrupters
🎶
🎸
💥
De kaartverkoop start op vrijdag 10 november om 10.30 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale eerder tickets kopen. Vier 30 jaar Dookie, 20 jaar American Idiot en het nieuwste album Saviors. Meer info via mojo.nl/greenday
Ben ik blij met mijn 98,8 procent zekerheid voorspelling! Kan ik mij voor 1,2 % indekken 😝
 
  • Haha
Waarderingen: colette283 en Landgraver

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.248
10.720
The Saviors Tour van Green Day komt volgend jaar op 19 juni naar GelreDome in Arnhem met The Hives & The Interrupters
🎶
🎸
💥
De kaartverkoop start op vrijdag 10 november om 10.30 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale eerder tickets kopen. Vier 30 jaar Dookie, 20 jaar American Idiot en het nieuwste album Saviors. Meer info via mojo.nl/greenday
Hahahaha wat een anti climax:ROFLMAO:
 
  • Haha
Waarderingen: Martinez

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
389
198
The Saviors Tour van Green Day komt volgend jaar op 19 juni naar GelreDome in Arnhem met The Hives & The Interrupters
🎶
🎸
💥
De kaartverkoop start op vrijdag 10 november om 10.30 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale eerder tickets kopen. Vier 30 jaar Dookie, 20 jaar American Idiot en het nieuwste album Saviors. Meer info via mojo.nl/greenday
Dus kunnen we hier uit concluderen dat ze niet op pp staan? Of zullen ze zowel Gelredome als pp doen🤔
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken