Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.348
6.568
in ander nieuws... Waar blijven de geruchten?!?!
het loopt langzaam op de eerste aankondiging aan!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

dogmask

Playlistbediener
7 sep 2023
34
37
Ik heb even teruggekeken op de Pinkpop website. 7 oktober 2022: 1e headliner P!nk aangekondigd, 28 oktober 2e headliner Robbie Williams aangekondigd en 2 grote namen (Editors, Goldband), 22 november 3e headliner RHCP aangekondigd met nog een flinke zwik andere namen. VVK ging van start op zaterdag 26 november. Als we dat schema een beetje aanhouden zullen we dus over een maand iets meer te weten komen.

Ik zie dat Queen + Adam Lambert in oktober en november in Amerika touren en in februari 2024 Japan aandoen. Laatste tour daarvoor was zomer 2022 in Europa. Na Japan nog een rondje festivals doen in zomer 2024 lijkt me niet heel onlogisch, zou ook een hele typische Pinkpop headliner zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.830
6.563
Afsluiter tweede stage? Of sub?

Al wat mooi tegenwicht voor de andere geruchten, die toch best oudbollig zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.823
1.943
Ik zie dat Queen + Adam Lambert in oktober en november in Amerika touren en in februari 2024 Japan aandoen. Laatste tour daarvoor was zomer 2022 in Europa. Na Japan nog een rondje festivals doen in zomer 2024 lijkt me niet heel onlogisch, zou ook een hele typische Pinkpop headliner zijn.
Queen heeft een hele grote productie en het laatste festival waar ze stonden was nog in de tijd van Freddie.... Dat laatste is een grapje maar serieus, festivals doen ze niet. Zoek maar na wanneer hun laatste festivaloptreden was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.305
823
please please please.
Laat t hoofdpodium tegelijk met de tent spelen.
en noord tegelijk met stage 4

alle meuk op t hoofdpodium.

dan kunnen alle mensen die wel van muziek houden gewoon pendelen tussen noord en tent
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.348
6.568
Laat t hoofdpodium tegelijk met de tent spelen.
en noord tegelijk met stage 4
is ook een optie...
als ze maar Stage 4 betere tijdslots geven, dat tijschema van 2022 en 2023 met rare overlap en momenten dat mainstage niets gelijktijdig heeft is eigenlijk grote onzin
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
460
399
is ook een optie...
als ze maar Stage 4 betere tijdslots geven, dat tijschema van 2022 en 2023 met rare overlap en momenten dat mainstage niets gelijktijdig heeft is eigenlijk grote onzin
Eens, dat verplicht naar Di-Rect of Danny Vera luisteren is misschien leuk voor een bevrijdingsfestival, maar bij een grootte als Pinkpop verwacht ik minstens iets van een alternatief
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.823
1.943
tussen 13 mei en 4 sept gat in de tour van Keane voor festivals fyi
Uitermate geschikt voor een set van 60 tot max 90 min op een festival met deze tour. Al zal de aankondiging van festivals nog wel even duren. Eerst moeten ze de zaalconcerten verkopen.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.305
823
keane en die oilivia. graag op main dus.
en dan tegelijkertijd iets leuks in de tent aub!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken