Pinkpop 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.374
4.347
Dat het zoveel over Keane gaat verbaasd mij. Ze zullen er wellicht staan, prima. Maar dat is toch een act die tegenwoordig ook prima weggezet kan worden op CaS of Vestrock?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.815
1.941
Sub of afsluiter Noord denk ik zo.

Keane is leuk voor Concert at Sea inderdaad. Bospop zelfs misschien.
Dan krijg je weer de discussie,
(Sub) headliner op een festival als CAS/Bospop of een uurtje ergens op de main van PP... Kan allebei denk ik.
Het is maar net waar ze voor kiezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.564
Dan krijg je weer de discussie,
(Sub) headliner op een festival als CAS/Bospop of een uurtje ergens op de main van PP... Kan allebei denk ik.
Het is maar net waar ze voor kiezen.
laatste keer Pinkpop was 2012, zou best kunnen...
of Pinkpop/mojo moet 2024 meer inzetten op de acts die er nog nooit gestaan hebben, dan verkleinen de kansen weer.

dat was afgelopen jaar ook een behoorlijk aantal acts dat eerste keer Pinkpop deed, voor Tent en Stage 4 niet zo gek. Maar voor Zuid en Noord, volgens mij 15 van de 30 acts (en zou Disturbed zijn gekomen 16 van de 30)
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.083
497
laatste keer Pinkpop was 2012, zou best kunnen...
of Pinkpop/mojo moet 2024 meer inzetten op de acts die er nog nooit gestaan hebben, dan verkleinen de kansen weer.

dat was afgelopen jaar ook een behoorlijk aantal acts dat eerste keer Pinkpop deed, voor Tent en Stage 4 niet zo gek. Maar voor Zuid en Noord, volgens mij 15 van de 30 acts (en zou Disturbed zijn gekomen 16 van de 30)
Laat maar komen, is toch weer lang geleden. Wel benieuwd of al die acts die in het voorjaar in AFAS/Ziggodome spelen of dat weer invloed zal hebben op de dagkaarten verkopen als ze geboekt worden( zie RW dit jaar ).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.820
6.557
Nog even over die podiumindeling: Ik hoop tegen beter weten in dat ze dat Skydeck ooit weer eens afschaffen en daardoor die podia niet meer recht tegenover elkaar hoeven zetten. Het is echt een reden om Pinkpop niet te bezoeken want het werkt echt enorm sfeerverlagend.

Benieuwd wat Smeets van dit alles vindt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.564
Ik hoop tegen beter weten in dat ze dat Skydeck ooit weer eens afschaffen
ik ben er bang voor dat ze dat niet gaan doen?

zie ze het Skydeck eerder uitbreiden, volgens mij rinkelt de kassa er goed van en dat zal wel heel erg mee spelen in het behouden van het Skydeck
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.083
497
ik ben er bang voor dat ze dat niet gaan doen?

zie ze het Skydeck eerder uitbreiden, volgens mij rinkelt de kassa er goed van en dat zal wel heel erg mee spelen in het behouden van het Skydeck
Wat levert een uitverkocht Skydeck op?Hoeveel mensen kunnen er op?Veel festivals hebben toch iets om vips e.d te herbergen brengt meer geld op toch??
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.304
822
festivals doen er alles aan om maar geld te verdienen.
dat is nou eenmaal nodig momdat alles duurder wordt.
en zolang mensen die tickets kopen, zal het blijven bestaan.

ik denk dat het skydeck iets is, dat zal blijven.
zou me niets verbazen als het skydeck in 2030 over de hele lengte staat
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.597
4.341
Nog even over die podiumindeling: Ik hoop tegen beter weten in dat ze dat Skydeck ooit weer eens afschaffen en daardoor die podia niet meer recht tegenover elkaar hoeven zetten. Het is echt een reden om Pinkpop niet te bezoeken want het werkt echt enorm sfeerverlagend.

Benieuwd wat Smeets van dit alles vindt.
Jan vindt het afgrijselijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
460
399
Bij dat Skydeck mogen ze wel beter gaan opletten dat de drankjes die binnen worden gehaald ook binnen blijven. Ik vind het raar dat je blijkbaar vrij gemakkelijk binnen X blikken G&T kan halen en vervolgens die op het veld kan uitdelen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.820
6.557
Jan vindt het afgrijselijk.
Die zal zo nu en dan ook wel het gevoel hebben dat zijn festival te grabbel wordt gegooid. Van een festival dat er voor iedereen moest zijn tot een festival waar de podiumindeling is aangepast omdat mensen met wat meer centen vanuit een eigen deck met een "gratis" versnapering beide podia moeten kunnen zien.

Bizar. Alles wat een festival niet moet zijn eigenlijk imo.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.815
1.941
ik ben er bang voor dat ze dat niet gaan doen?

zie ze het Skydeck eerder uitbreiden, volgens mij rinkelt de kassa er goed van en dat zal wel heel erg mee spelen in het behouden van het Skydeck
Bij Bospop sinds enige tijd ook. En wat je zegt, de kassa rinkelt er goed van. Dat schaffen ze nooit meer af. Wordt eerder uitbreiden idd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.564
Bij Bospop sinds enige tijd ook. En wat je zegt, de kassa rinkelt er goed van. Dat schaffen ze nooit meer af. Wordt eerder uitbreiden idd.
ja die hadden het al wat jaren. Meerdere fetivals overigens.
ironisch genoeg, liep Pinkpop qua introduceren van het Skydeck ook weer enorm achter ;)

En dan ook nog het nieuws over bluesrock Tegelen....
ja, triest...
ik ben nog altijd #teamjan en gun die man wel nog z'n succesjes
hij moet imo gewoon gaan genieten met Till van wat hij allemaal gedaan heeft en opgebouwd, het werk loslaten
maar dat zal niet in zijn handleiding zitten
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken