Pinkpop 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.802
6.541
Zou ik persoonlijk echt een magere headliner vinden. Dan mag er een stevige sub bij.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.430
3.468
Zou ik persoonlijk echt een magere headliner vinden. Dan mag er een stevige sub bij.
Alleen de Red Hot Chili Pepper dag had dat dit jaar niet. Denk dat we op een Green Day dag wel iets kunnen verwachten van dit jaars niveau QOTSA/Editors/TWOD. Heb ze nog steeds nooit gezien, wil ze toch eens afstrepen. Live volgens mij nog altijd prima afgaande op concertregistraties.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.811
1.939
Alleen de Red Hot Chili Pepper dag had dat dit jaar niet. Denk dat we op een Green Day dag wel iets kunnen verwachten van dit jaars niveau QOTSA/Editors/TWOD. Heb ze nog steeds nooit gezien, wil ze toch eens afstrepen. Live volgens mij nog altijd prima afgaande op concertregistraties.
Live zijn ze gewoon erg goed echter zoals al vaker benoemd mogen ze het eindeloze gelul tussen de nummers door van mij wel achterwege laten. Zeker in het begin van hun carrière speelden ze een strakke set. Ik heb het idee dat ze aan populariteit wel wat ingeboet hebben dus ben het eens met de meeste hier dat er wel wat bij moet op zo'n dag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Billie Joe Armstrong GIF by Green Day
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.811
1.939
Queen is sowieso geen Headliner voor een major hier. Het kán best, maar serieus valt het natuurlijk niet te nemen.
Queen als sub,.zie je het al voor je 🤣.
Alle tours die ze de laatste jaren gedaan hebben met Lambert waren erg succesvol en nagenoeg alles was uitverkocht en in veel gevallen werden extra concerten toegevoegd. Ook in Nederland. Ze doen gewoon liever eigen arena concerten. Je doet ze veel te kort. Maar ik denk dat PP die echt wel zou boeken als ze er de kans voor kregen. En dat gaat achteraf veel minder commentaar opleveren dan bv hetgeen ze nu kregen over Robbie Williams.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.373
4.344
Queen als sub,.zie je het al voor je 🤣.
Alle tours die ze de laatste jaren gedaan hebben met Lambert waren erg succesvol en nagenoeg alles was uitverkocht en in veel gevallen werden extra concerten toegevoegd. Ook in Nederland. Ze doen gewoon liever eigen arena concerten. Je doet ze veel te kort. Maar ik denk dat PP die echt wel zou boeken als ze er de kans voor kregen. En dat gaat achteraf veel minder commentaar opleveren dan bv hetgeen ze nu kregen over Robbie Williams.
Robbie Williams zingt tenminste nog zijn eigen nummers. Althans, gedeeltelijk.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.811
1.939
Misschien kunnen we dan gewoon TOOL doen als Headliner
Daar kan ik prima mee leven. Alleen heb ik bij hen het idee dat ze in Nederland liever in de Ziggo Dome staan. Wanneer stonden ze voor het laatst op Pinkpop??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken