Pinkpop 2024

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
456
399
ter vergelijking, DMA's (oktober 2022) en Picture This (april 2023) stonden ook voor Pinkpop in Paradiso.
zij waren opener mainstage/Zuid of opener Noord, dus ook dat kan
Dan misschien wel even de vergelijking compleet maken. DMAs stond in Bitterzoet en Picture This in de tolhuistuin, toch net wat anders dan de grote zaal Paradiso ruim van tevoren uitverkopen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.807
1.937
Tour van Olivia Rodrigo zal snel volgen. Er duiken al screensshots op van Ticketmaster spanje ivm de ticketverkoop.
Zelfde constructie als Taylor Swift als ik het goed begrijp. Start ticketverkoop 27 september. Onbekend of ze festivals zal aandoen maar dat zal waarschijnlijk wel blijken uit het tourschema.IMG_0021.thumb.jpeg.59f1132410ea8240794441a7ee43c592.jpeg
 

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
57
74
Nou, zou ook best kunnen op Lowlands of BKS imo. Maar verwacht eigenlijk wel dat het de ziggo wordt.
Laatste festivalbezoek van Tool in Nederland was op Lowlands! Maar dat verwacht ik nu echt niet. 't Is nog altijd een band die je als headliner moet boeken en dat zie ik Lowlands in de huidige vorm gewoon niet aandurven. Pinkpop overigens ook niet. BKS zou misschien nog wel kunnen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
om alvast de kriebels voor 2024 te vergroten...

een luchtfoto van het terrein in opbouw omstreeks het laatste weekend van mei 2023
zo te zien aan het gras een mooie groene dag
1694589574035.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en colette283

mart1234

Support act
27 nov 2019
875
353
Vind dat er nog maar weinig geruchten zijn qua headliners.
Mijn hoop is altijd ook wel gedeeltelijk op de noord afsluiters gevestigd aangezien die mij de laatste 2 edities wel goed konden bekoren
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
909
625
Dan misschien wel even de vergelijking compleet maken. DMAs stond in Bitterzoet en Picture This in de tolhuistuin, toch net wat anders dan de grote zaal Paradiso ruim van tevoren uitverkopen.
Het optreden van DMA's in Bitterzoet in 2022 was een laat ingepland optreden waarvoor de kaarten een paar weken vooraf pas in de verkoop gingen. In 2018 stonden ze in de grote zaal van Paradiso en in 2023 in Melkweg The Max.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.300
816
om nu al een gok te doen.
Erg moeilijk.

laat ik eens gek doen:

Post Malone
Green day
1 naam waar niemand uberhaupt over na gedacht heeft
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
456
399
Hoorde vorige week dat er een lijntje uit zou zijn gegooid richting John Mayer, zou gaan om een reserve headliner situatie zoals Robbie Williams afgelopen jaar. Hoe serieus ik dit moet nemen weet ik zelf nog niet eens, staat in maart nog in de Ziggo en tourt nu zonder band.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.430
3.467
Hoorde vorige week dat er een lijntje uit zou zijn gegooid richting John Mayer, zou gaan om een reserve headliner situatie zoals Robbie Williams afgelopen jaar. Hoe serieus ik dit moet nemen weet ik zelf nog niet eens, staat in maart nog in de Ziggo en tourt nu zonder band.
Dat zou nog eens een waanzinnige headliner zijn. Die weet zowel de tieners als hun vaders te boeien met zijn hits en gitaarspel. Zou voor mij minimaal een dagkaart zijn, al komt dat ook wel door die bizarre ticketprijzen van z'n soloshows.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken