Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Tour van Olivia Rodrigo zal snel volgen. Er duiken al screensshots op van Ticketmaster spanje ivm de ticketverkoop.
Zelfde constructie als Taylor Swift als ik het goed begrijp. Start ticketverkoop 27 september. Onbekend of ze festivals zal aandoen maar dat zal waarschijnlijk wel blijken uit het tourschema.Bekijk bijlage 6387
denk niet dat ze Madrid en Lissabon in 2024 combineert met Landgraaf?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.936
Al gaan er wel verhalen dat ze verschijnt op Coachella in Amerika. (Zelfde bron die met de tourinfo kwam). Festivals worden mogelijk in een later stadium toegevoegd.
Edit
Maar PP gaat hem niet worden gezien het tourschema.
 
Laatst bewerkt:

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.078
494
zijn er mensen die een 3 dagenkaart zouden kopen, zonder dat er ook maar 1 naam bekend zou zijn voor PP 2024?
Vroeger wel, nu kijk ik toch eerst naar de line-up / headliners. Zeker ook gezien het grote aanbod aan festivals / losse concerten en de prijzen spelen ook een rol.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
630
352
zijn er mensen die een 3 dagenkaart zouden kopen, zonder dat er ook maar 1 naam bekend zou zijn voor PP 2024?
Jep, geen probleem. Ik weet wat ik ongeveer van Pinkpop kan verwachten en dat bevalt me prima. Als het de komende jaren echt de verkeerde (Lees pop kant) op gaat, kan het misschien anders worden.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
875
353
Ik ken er ook wel een paar die blind kaarten kopen. Ik kijk de line-up nog wel maar eigenlijk kom ik altijd tot de conclusie ja goed genoeg alleen de 50ste editie vond ik toch wel een zwakke
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.360
4.723
Ik ben er sinds 2007 ieder jaar geweest. Ik zou wel willen zeggen dat ik niet blind koop, maar er zaten ook gedrochten wij waarvoor ik toch heb betaald. Dus eigenlijk zou je ook kunnen zeggen dat ik het blind koop.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.055
1.905
Ik ben er sinds 2007 ieder jaar geweest. Ik zou wel willen zeggen dat ik niet blind koop, maar er zaten ook gedrochten wij waarvoor ik toch heb betaald. Dus eigenlijk zou je ook kunnen zeggen dat ik het blind koop.
Je bedoelt eigenlijk te zeggen dat je het jaar in jaar uit niet voor elkaar krijgt om de vriendengroep te overtuigen misschien eens ergens anders te gaan kijken ;)
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.300
816
en de mensen die blind kopen
Is er ooit wel eens iemand van die mensen op een ander festival geweest?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
875
353
en de mensen die blind kopen
Is er ooit wel eens iemand van die mensen op een ander festival geweest?
Zeker ga al vanaf me 8ste naar zwarte cross en ben een keer naar Rock Werchter gegaan en wat kleiner festivalen zoals een here comes the summer bv
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
105
74
en de mensen die blind kopen
Is er ooit wel eens iemand van die mensen op een ander festival geweest?
Yes, Pinkpop kopen we blind met familie/vrienden. Verder veel andere festivals gepakt, BKS/lowlands, veel losse concerten
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken