Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In welke zin? Want Queen staan toch zeker naast dat drietal als het over invloed en herkenbaarheid gaat, wat je ook van de muziek vindt. En Freddie Mercury mag je gerust net zo iconisch noemen als een Jagger of Springsteen.
Maar hé, laten we dan ook gaan voor The Dire Straits, Toto en UB40 als headliners. Misschien The Simple Minds erbij. En als we helemaal hip willen doen: U2!
met de paar dingetjes die ze doen, denk dat die in NL 2 x Ziggo kunnen vullen tegenwoordig, met die kaartverkoop gekkenhuis van nu.
misschien heeft Mojo wel een oortje te luisteren gelegd bij Firenze Rocks hoe het daar ontvangen is?
ook niet een act die negatief tegenover festival optreden staat.
daarnaast, ik denk dat er best genoeg jongeren zijn die The Who als culthelden wel kennen. dat doet ook wel iets. Qua commercieel gebied kan men zeggen, bekend van die serie...
Denk inderdaad dat Queen erg goed zou kunnen passen, zeker op Pinkpop. The Who is denk ik, voornamelijk bij jonger publiek, onvoldoende bekend om een kaart te kopen.
tja kaartverkoop gericht op een headliner gericht op jongeren, wat was dat P!nk, Williams, Imagine Dragons, Mumford & Sons... Gaat voor Pinkpop heus niet beter als RHCP of Fleetwood Mac qua verkoop. Denk dat dat een verwaarloosbare vergelijking is.
Maar hé, laten we dan ook gaan voor The Dire Straits, Toto en UB40 als headliners. Misschien The Simple Minds erbij. En als we helemaal hip willen doen: U2!
U2 gaan losse outdoor doen.... Dire Straits komen niet bij elkaar. UB40 valt uit elkaar, TOTO en Simple Minds zouden fantastisch als sub op Pinkpop zijn maar als headliner meer Bospop of Stadspark Groningen materiaal.
Nu geef je wel een heel aantal slechte voorbeelden. Zowel Dire Straits (spijtig genoeg gaat dat nooit meer gebeuren) als U2 zouden gewoon gigantische headliners zijn en meteen hun dag uitverkopen
Nu geef je wel een heel aantal slechte voorbeelden. Zowel Dire Straits (spijtig genoeg gaat dat nooit meer gebeuren) als U2 zouden gewoon gigantische headliners zijn en meteen hun dag uitverkopen
Foo fighters lijkt me een inkoppertje
Ik hoop op hoge spots voor GHOST, 21 Pilots en Volbeat, te vroeg om te headlinenen denk ik
Dua Lipa zou de jeugd/pop kaart kunnen zijn
Misschienn een Aerosmith als ze een afscheidstour doen in Europa?
Mammoth WVH, Gang of Youths, Turnstile, Nothing but thieves, mogen wel komen