ik denk dat festivals in het algemeen je ding niet zijn man.Eh, nee....helemaal gemist.
Ze hadden daar een belachelijk concept met poortjes die dicht gingen tijdens een concert waardoor je niet meer naar binnen kon. En als je wel binnen stond, zat je als een sardientje in een blik. Maar het blijft voornamelijk met een massa voor een groot podium staan in de brandende zon zonder schaduw. Met van die mensen, die net als op Pinkpop, een kleedje neer gaan leggen en dan de hele dag niet van hun plek afkomen. Ik wilde Tool graag zien in 2019 maar voor geen enkele act ga ik meer naar Werchter. Het lopen naar de bussen vanaf het terrein kost je al een uur lopen. Pure armoede.
2019 was gewoon warm, dan bewegen mensen wat minder. maar zo erg was het echt niet hoor
maar ik heb alle stages gezien en gedaan per dag (zoals iedere editie).
Die 2 tent stages zijn de max en sardientjes valt mee. Net fijn dat het toe gaat als het vol zit. anders puilt die tent gewoon nog meer uir... en is het niet meer aangenaam.
Tip fietsje meenemen en eigen wagen. net buiten de perimeter zetten en op 20 minuten zit je in je wagen en ben je weg.