Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
btw het zusjes festival Hurricane en Southside volgend jaar weer gelijk met Pinkpop.

gisteren zijn ze met de eerste deel van de voorverkoop gestart, 25.000 kaarten alleen al voor Southside verkocht en voor Hurricane 20.000
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
940
1.702
Depeche Mode (klassieke act), Dua Lipa (moderne pop act) en Oasis (als de geruchten kloppen en ze komen weer bij elkaar).
Dit zou ik persoonlijk een heel fijn headliner trio vinden! Weet alleen niet of alle Pinkpopgangers die het liefst Pearl Jam, Metallica en Rammstein weer zien headlinen er blij van worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Ik blijf bij Fred Again als dansbare naam die ze niet gaan missen volgend jaar. En die zie ik dan zeker de noord (dus die andere ;-)) afsluiten.
Of zou The XX weer gaan touren? Ik zie die graag erbij zodat we Romy + Fred Again krijgen maar kan me voorstellen dat PP dat dan weer teveel vindt
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
940
413
Zie Depeche mode alleen werken als co-headliner net zoals the cure was in 2019 want alleen halen ze het niet denk dat the cure zelfs nog groter is op pinkpop
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.449
7.442
Waarom zou het niet werken? Legendarische band, veel show, dikke hits.

Ik vraag me af wat die andere 80's gigant, The Cure, gaat doen. Die zie ik volgend jaar ook weer de festivals afschuimen namelijk.
Omdat ik me afvraag of het publiek op Pinkpop daar warm voor zou lopen. Net niet mainstream (lack of a better term hier) of toegankelijk genoeg ofzo? Al kan mijn gevoel ernaast zitten.

Bij The Cure merkte je ook veel gekeuvel en verveling een paar jaar terug.

Dan liever op DTRH.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Nou ja goed, je kunt van Queen+ Adam vinden wat je wilt. Maar als er hier in NL een festival geschikt voor is dan is dat wel op PP.

VOLBEAT nog te vroeg, dan heb je vorig jaar toch echt iets gemist ben ik bang.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Nelios

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Omdat ik me afvraag of het publiek op Pinkpop daar warm voor zou lopen. Net niet mainstream (lack of a better term hier) of toegankelijk genoeg ofzo? Al kan mijn gevoel ernaast zitten.
Hoe mainstream moet je festival zijn als een enorme band als Depeche Mode al niet mainstream genoeg is. 😅 Letterlijk mijn oma kent Enjoy The Silence en Just Can't Get Enough.
 
  • Leuk
Waarderingen: Onibaba

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Omdat ik me afvraag of het publiek op Pinkpop daar warm voor zou lopen. Net niet mainstream (lack of a better term hier) of toegankelijk genoeg ofzo? Al kan mijn gevoel ernaast zitten.

Bij The Cure merkte je ook veel gekeuvel en verveling een paar jaar terug.

Dan liever op DTRH.
kon het zelf niet beter formuleren, mee eens (als in, zo zie ik het ook)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.449
7.442
Hoe mainstream moet je festival zijn als een enorme band als Depeche Mode al niet mainstream genoeg is. 😅 Letterlijk mijn oma kent Enjoy The Silence en Just Can't Get Enough.
Helemaal eens hoor, maar ook op basis van die uitspraken van Trommelen weken terug zal het me verbazen als ze die boeken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Helemaal eens hoor, maar ook op basis van die uitspraken van Trommelen weken terug zal het me verbazen als ze die boeken.
Welke uitspraken? Je hebt nu eens een band die Ziggo's in luttele minuten uitverkoopt, écht hits heeft die werkelijk iedereen kent, een enorme catalogus heeft en nog eens een frontman heeft die er een showtje van maakt (je zou kunnen zeggen dat een Robert Smith, met alle respect, dat niet is). DM is nu ook populairder dan ooit naar mijn gevoel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.449
7.442
Welke uitspraken? Je hebt nu eens een band die Ziggo's in luttele minuten uitverkoopt, écht hits heeft die werkelijk iedereen kent, een enorme catalogus heeft en nog eens een frontman heeft die er een showtje van maakt (je zou kunnen zeggen dat een Robert Smith, met alle respect, dat niet is). DM is nu ook populairder dan ooit naar mijn gevoel.


Ze hebben te weinig hits en zitten aan de linkerkant van het muziekspectrum, wij zoeken meer naar het midden.”
Als ze op basis daarvan Arctic Monkeys wegschuiven zie ik Depeche Mode ook niet snel gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken