Pinkpop 2024

Namen die denk ik kans maken en / of waar ik van hoop dat ze komen:
Suzan & Freek, Eminem, Corey Taylor, Cavalera Conspiracy, SOAD, Korn, Metallica, Snoop Dogg, Sick Of It All ( of een soortgelijke band Madball, Agnostic Front, Hatebreed), BMTH, Calvin Harris, Alter Bridge, The Opposites, David Guetta, Davina Michelle, Son Mieux, Claude.

Suzan & Freek, Eminem, Corey Taylor, Cavalera Conspiracy, SOAD, Korn, Metallica, Snoop Dogg, Sick Of It All ( of een soortgelijke band Madball, Agnostic Front, Hatebreed), BMTH, Calvin Harris, Alter Bridge, The Opposites, David Guetta, Davina Michelle, Son Mieux, Claude.
Dit is nog eens een brede smaak

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Mikel en Bob105
Queen trekt me op de een of andere manier helemaal niet. Heb ze nooit gezien, maar het voelt voor mij zonder Freddy toch als een cover band. Leuk als ze ergens op de middag staan maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Freddy is onvervangbaar dat is zeker waar, maar Adam is een waardige vervanger.

• Leuk
Waarderingen: bootje76
Metallica kan je afschrijven, die zijn vorig jaar geweest en ik geloof niet dat ze volgend jaar al terugkomen. Zou wel tof zijn overigens. Rammstein daarentegen zou wel met potlood opgeschreven kunnen worden gezien die al even geleden hier hebben gestaan (2016). Tuurlijk, ze hebben hun concert in Groningen nog ergens komende maand, dus dat maakt de kans wel kleiner dat ze volgend jaar op Pinkpop staan.

Ik denk dat we ook met potlood voorzichtig Green Day neer kunnen pennen, ook al even geleden dat die op Pinkpop stonden (2017) en ook in de visvijver van MOJO. Dus het zo zomaar Foo Fighters - Green Day/Rammstein - en dan nog een popartiest kunnen worden.

En over Nederlandse artiesten gesproken. Valt me op dat niemand Nick Schilder noemt (voorheen van Nick & Simon). Heeft een aardige single al uitgebracht en naar wat ik heb begrepen timmert hij solo hard aan de weg sinds hij me Simon geen duo meer vormt. Misschien ook voorzichtig met potlood opschrijven. Eerlijk, ik zie hem eerder op PP staan dan Suzan en Freek.

Suzan & Freek, Eminem, Corey Taylor, Cavalera Conspiracy, SOAD, Korn, Metallica, Snoop Dogg, Sick Of It All ( of een soortgelijke band Madball, Agnostic Front, Hatebreed), BMTH, Calvin Harris, Alter Bridge, The Opposites, David Guetta, Davina Michelle, Son Mieux, Claude
Suzan & Freekpop. Brr

Foo's lijkt me wel een zekerheidje.
Ik zie het wel voor me, de hele avond een meeblèrend veld met Queen.
Maar dat maakt het toch ook juist leuk, ik denk dat iedereen op zijn minst wel een nummer van Queen kent. Op zijn minst. Meer dan van de overige artiesten die genoemd worden ( van de oudere Garde, dan bedoel ik geen Ed Sheeran ofz)

Metallica kan je afschrijven, die zijn vorig jaar geweest en ik geloof niet dat ze volgend jaar al terugkomen. Zou wel tof zijn overigens. Rammstein daarentegen zou wel met potlood opgeschreven kunnen worden gezien die al even geleden hier hebben gestaan (2016). Tuurlijk, ze hebben hun concert in Groningen nog ergens komende maand, dus dat maakt de kans wel kleiner dat ze volgend jaar op Pinkpop staan.

Ik denk dat we ook met potlood voorzichtig Green Day neer kunnen pennen, ook al even geleden dat die op Pinkpop stonden (2017) en ook in de visvijver van MOJO. Dus het zo zomaar Foo Fighters - Green Day/Rammstein - en dan nog een popartiest kunnen worden.

En over Nederlandse artiesten gesproken. Valt me op dat niemand Nick Schilder noemt (voorheen van Nick & Simon). Heeft een aardige single al uitgebracht en naar wat ik heb begrepen timmert hij solo hard aan de weg sinds hij me Simon geen duo meer vormt. Misschien ook voorzichtig met potlood opschrijven. Eerlijk, ik zie hem eerder op PP staan dan Suzan en Freek.
Greenday was ik indd ook even vergeten ja.

Zingt Robbie vaker Don't Look Back in Anger van Oasis? Of zou dit anders een inkoppertje zijn een reünie ofz🙈

Hoop dat er ook meer rock en metal komt doordat hellfest niet tegelijk is met pinkpop en dus kan de combi graspop en pinkpop nu wel sneller

Lijkt me geen toeval, gewoon een geintje. City CL gewonnen en dat moet dan de reunie in gaan leiden 😅

Eens. Maar die pop headliner is gewoon lastig in te schatten. Mijn eerste gok daarvoor was Dua Lipa of Tame Impala, maar zou zo maar weer een gedateerde stadionact kunnen worden zoals Katy Perry of Rihanna.

Lizzo verwacht ik niet want die krijgt North Sea Jazz nog niet uitverkocht.

Hoop dat er ook meer rock en metal komt doordat hellfest niet tegelijk is met pinkpop en dus kan de combi graspop en pinkpop nu wel sneller
Zal eens tijd worden voor Iron Maiden inderdaad...
2023 Ziggo -> 2024 Pinkpop
De 'Future Past' tour strekt zich door tot in 2024

come on Pinkpop, doe het 😉

• Leuk
Waarderingen: Minie

Rammstein geloof ik niets van. Verwacht daar een lange break nav alles rond Till.
+ de drummer niet zo te spreken is over till zn gecreëerde bubbel.
Na 3 jaar touren ga ik uit van een break.

• Leuk
Waarderingen: Minie
Queen + Adam, in de ziggo gezien en dit was een van de beste concerten die ik de afgelopen 25 jaar heb gezien. Zeker waardig om het festival mee af te sluiten en meteen door met vuurwerk voordat die Eva Cleven een microfoon te pakken krijgt.

• Leuk
Waarderingen: Bassie78 en colette283

Users who are viewing this thread