Pinkpop 2024

neus

Dagopener
16 mrt 2019
649
369
Queen trekt me op de een of andere manier helemaal niet. Heb ze nooit gezien, maar het voelt voor mij zonder Freddy toch als een cover band. Leuk als ze ergens op de middag staan maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Queen trekt me op de een of andere manier helemaal niet. Heb ze nooit gezien, maar het voelt voor mij zonder Freddy toch als een cover band. Leuk als ze ergens op de middag staan maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Ik dacht er eerst hetzelfde over maar Adam Lambert is ook fenomenaal goed. Geen Freddie natuurlijk, maar geheel anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
197
161
Ik verwacht ook de Foo's, zekerheidje denk ik. (wat gaat dit hier tegenvallen als 't niet zo blijkt te zijn😄) popact op zaterdag Sheeran, Gaga of Post Malone ofzo en ik ga voor een duo headine constructie op zondag met iets van SOAD, 30STM, Killers, Nightwish, Nothing but Thieves, als de afsluiter maar Iron Maiden heet.
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
197
161
Of ze komen met een verassing die niemand aan ziet komen en is vorige week zondag gewoon Bruce Springsteen vastgelegd...🤞🏻🤞🏻🤞🏻
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
557
258
Of ze komen met een verassing die niemand aan ziet komen en is vorige week zondag gewoon Bruce Springsteen vastgelegd...🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Boh lastig! Er zijn toch een hoop mensen die denken dat dit de laatste tour in EU gaat zijn.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
567
364
Hoop Foo Fighters- Muse- Mumford and sons( moet toch nog een iets andere genre hebben dus dan maar dit haha)
Waar ik vooral naar Foo Fighters benieuwd ben want dat nieuwe album is toch wel lekker
Ik verwacht ook de Foo's, zekerheidje denk ik. (wat gaat dit hier tegenvallen als 't niet zo blijkt te zijn😄) popact op zaterdag Sheeran, Gaga of Post Malone ofzo en ik ga voor een duo headine constructie op zondag met iets van SOAD, 30STM, Killers, Nightwish, Nothing but Thieves, als de afsluiter maar Iron Maiden heet.
Nightwish kan je in elk geval afschrijven! Die gaan in 2024 een rust jaar inlassen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
399
213
Ik verwacht ook de Foo's, zekerheidje denk ik. (wat gaat dit hier tegenvallen als 't niet zo blijkt te zijn😄) popact op zaterdag Sheeran, Gaga of Post Malone ofzo en ik ga voor een duo headine constructie op zondag met iets van SOAD, 30STM, Killers, Nightwish, Nothing but Thieves, als de afsluiter maar Iron Maiden heet.
Ed zat ik ook aan te denken, maar die tourt niet meer toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken