Pinkpop 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.983
8.944
Los van of het je smaak is, of niet. Ik denk eerlijk gezegd dat Volbeat simpelweg niet populair genoeg is om een dag op een headliner-gedreven mainstream festival, wat mikt op minstens 50.000 bezoekers per dag, te dragen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Loek123

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Los van of het je smaak is, of niet. Ik denk eerlijk gezegd dat Volbeat simpelweg niet populair genoeg is om een dag op een headliner-gedreven mainstream festival, wat mikt op minstens 50.000 bezoekers per dag, te dragen.
vorige keer zette Mojo ze in Gelredome, wie weet wat de verwachtingen zijn van Mojo bij een nieuw album en een nieuwe tour?
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
vorige keer zette Mojo ze in Gelredome, wie weet wat de verwachtingen zijn van Mojo bij een nieuw album en een nieuwe tour?
Ik zou ze misschien wel beter ergens anders zetten dan het Gelredome, maar dat is meer vanwege het baggeren geluid meestal in de Stadions. Ben er wel benieuwd naar.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.755
8.697
Volbeat als headliner is prima op een metalfestival, maar op Pinkpop zie ik het niet gebeuren
Er wordt verwezen naar die Gelredome show maar die verkocht toch juist vrij slecht?
Ik herinner me nog wel verhalen hier op het forum gelezen te hebben dat het podium een heel stuk naar voren was gehaald en dat het vrij rustig was volgens mij.

Als die dat stadion hadden uitverkocht had je wellicht nog kunnen praten over een headlinepositie

Prima sub of cohead is het wel, maar die kunnen geen dag dragen.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Volbeat als headliner is prima op een metalfestival, maar op Pinkpop zie ik het niet gebeuren
Er wordt verwezen naar die Gelredome show maar die verkocht toch juist vrij slecht?
Ik herinner me nog wel verhalen hier op het forum gelezen te hebben dat het podium een heel stuk naar voren was gehaald en dat het vrij rustig was volgens mij.

Als die dat stadion hadden uitverkocht had je wellicht nog kunnen praten over een headlinepositie

Prima sub of cohead is het wel, maar die kunnen geen dag dragen.
Geen idee, wat ik mij herinner is dat hier op het forum indd de ronde deed dat ze slecht verkochten. Maar wij hebben daarom gewacht of we last minute toch nog zouden gaan en konden toen geen kaartjes meer krijgen helaas. Weet mij indd wel te herinneren dat er gezegd werd hier dat ze gekozen hadden om uit te wijken naar het Sportpaleis in Antwerpen ipv naar het Gelredome ivm het slechte geluid in het Gelredome.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
eerst maar even aankomende editie beleven!

het is gelukkig wel de tijd geworden van de interviews voor de 2024 editie... Benieuwd of er komende dagen nog meer komt, maar dan vanuit kamp Pinkpop en niet weer uit kamp Mojo
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
eerst maar even aankomende editie beleven!

het is gelukkig wel de tijd geworden van de interviews voor de 2024 editie... Benieuwd of er komende dagen nog meer komt, maar dan vanuit kamp Pinkpop en niet weer uit kamp Mojo
Sws en genieten doen we toch wel.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.983
8.944
vorige keer zette Mojo ze in Gelredome, wie weet wat de verwachtingen zijn van Mojo bij een nieuw album en een nieuwe tour?
Wie weet, inderdaad. Ik heb zelf het gevoel dat Volbeat een beetje stagneert en dat hun recentere werken qua impact niet kunnen tippen aan albums als Guitar Gangsters en Outlaw Gentlemen. Het is toch veel hetzelfde kunstje en er komt niet echt een nieuwe grote hit bij. Hopelijk dan met de nieuwe plaat ja, nadat Poulsen even een break heeft genomen en met Asinhell op tour is geweest. Wie weet zorgt dat voor hernieuwde energie. Ik vrees echter dat hun hoogtepunt al is geweest. Overigens lijken ze me prima als sub voor bvb Foo Fighters ofzo. En laten we niet doen alsof dat niet knap is voor een metalband. Volbeat is op zich niet helemaal mijn smaak, maar ik heb er wel veel respect voor dat ze zo'n groot publiek aan kunnen spreken.

Overigens, als het gaat om de metalheadliners van de toekomst, dan zou ik Ghost en Sleep Token in de gaten gaan houden. Die hebben beiden in mijn ogen de potentie om populairder te worden dan Volbeat.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
CAMPING A IS VOL!
Doordat er geen Vaste Gast-Tickets meer beschikbaar zijn, is Camping A al voor opening van terrein VOL. Je kunt op dit moment nog enkel een groepsplek aanschaffen voor Camping A. Mocht je geen Vaste Gast-Ticket óf groepsplek-ticket hebben, dan verwijzen we je graag door naar één van de andere campings die nog wel beschikbaar zijn.

Kampeerders kunnen nog terecht op Camping B, Camping C en de Glampink. Let op: Glampink toegang is alleen mogelijk in bezit van een Glampink-ticket. Uiteraard houden we alle bezoekers op de hoogte zodra ook één van deze campings op voorhand vol is.


Wil je toch op Camping A staan? De laatste groepsplekken zijn nu te koop

www.pinkpop.nl/camping-a-is-vol/
 
  • Thinking
  • Leuk
Waarderingen: Minie en RalphiePinkpop

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
CAMPING A IS VOL!
Doordat er geen Vaste Gast-Tickets meer beschikbaar zijn, is Camping A al voor opening van terrein VOL. Je kunt op dit moment nog enkel een groepsplek aanschaffen voor Camping A. Mocht je geen Vaste Gast-Ticket óf groepsplek-ticket hebben, dan verwijzen we je graag door naar één van de andere campings die nog wel beschikbaar zijn.

Kampeerders kunnen nog terecht op Camping B, Camping C en de Glampink. Let op: Glampink toegang is alleen mogelijk in bezit van een Glampink-ticket. Uiteraard houden we alle bezoekers op de hoogte zodra ook één van deze campings op voorhand vol is.


Wil je toch op Camping A staan? De laatste groepsplekken zijn nu te koop

www.pinkpop.nl/camping-a-is-vol/
Had niet verwacht dat dit zou uitverkopen eigenlijk, maar de verkoop techniek van PP heeft toch gewerkt blijkbaar.
 

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
318
235
Had niet verwacht dat dit zou uitverkopen eigenlijk, maar de verkoop techniek van PP heeft toch gewerkt blijkbaar.
Ligt eraan hoeveel plek ze hebben gereserveerd voor de groepsplekken die je wel nog kunt kopen voor aardig wat knaken. En ze hebben dus alle plekken in de verkoop gegooid. Niks over voor vroege vogels. Ben benieuwd of ze alle plekken op alle campings technisch kunnen verkopen en dat er een situatie ontstaat dat alle campings verkocht zijn via vaste ticket en degene zonder vaste gast ticket buiten de boot vallen. En aan dure groepsplekken moeten?
Kom je in je eentje zijn er alleen groepsplekken xl over...
Zou er zelfd nog een situatie kunnen ontstaan dat je helemaal niet op een camping terecht kan zonder een vaste gast ticket danwel groepsplek?
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Had niet verwacht dat dit zou uitverkopen eigenlijk, maar de verkoop techniek van PP heeft toch gewerkt blijkbaar.
kan Pinkpop tenminste zeggen dat Camping A is "uitverkocht" en de zondag tickets van het Wilhelmina Skydeck... 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Matthijs Slisser

Playlistbediener
16 feb 2016
28
5
Zou er zelfd nog een situatie kunnen ontstaan dat je helemaal niet op een camping terecht kan zonder een vaste gast ticket danwel groepsplek

Dat lijkt me sterk.. ergste dat kan gebeuren is dat je naar camping C moet.. is me sinds ik een weekend ga(vanaf 2010) nog nooit gebeurd door gewoon op tijd in de rij voor ingang B te gaan staan met onze vriendengroep. Dit jaar niet gekozen voor een groepsplek, te duur, en om welk probleem op te lossen?... Ik neem aan dat ze de onverkochte groepsplekken gewoon weer vrij toegankelijk maken toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Dat lijkt me sterk.. ergste dat kan gebeuren is dat je naar camping C moet.. is me sinds ik een weekend ga(vanaf 2010) nog nooit gebeurd door gewoon op tijd in de rij voor ingang B te gaan staan met onze vriendengroep. Dit jaar niet gekozen voor een groepsplek, te duur, en om welk probleem op te lossen?... Ik neem aan dat ze de onverkochte groepsplekken gewoon weer vrij toegankelijk maken toch?
ik denk dat C sneller vol is dan B
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken