Wij zijn van PP overgelopen naar Bospop… mijn vrouw en ik gingen sinds 2010 regelmatig naar Pinkpop. Zij komt uit Zuid Limburg en ging in de 90’s ook naar PP, ik kom uit Noord Limburg en ging vroeger naar Bospop.
We hebben in de periode 2010-2019 meestal wel een dag, en in sommige jaren een heel weekend gedaan. Veel grote namen gezien… Rammstein 2x, Metallica 2x, FF, Bruce, Rolling Stones, Paul McCartney, Pearl Jam 2x, Fleetwood Mac, Green Day, Volbeat 2x etc. Door de jaren heen is met name het publiek veranderd… van laid back gezellig naar familiepicknicks en soms zelfs een ronduit opgefokte sfeer (vechtpartijen tijdens Paul McC zelfs).
In 2022 hebben we een weekend PP gedaan, en een weekend Bospop gedaan om te vieren dat de covid ellende over was.. maar wat een verschil! Waar PP werken is (wat wil ik zien, hoe kom ik daar - wanneer eten we - hoe kom ik aan water als het warm is etc.) is Bospop heerlijk relaxed. Ok de lineup is vergane glorie (maar dat zijn wij inmiddels ook, al trekken we met ons gemiddeld midden 40 de gemiddelde leeftijd daar naar beneden), maar het is zoveel gezelliger - ook qua mensen. Sinds 2022 geen PP meer gedaan, komende zomer derde keer een weekend Bospop!