Pinkpop 2024

Ik vind die tekst niet heel veel slechter dan een Tippa My Tongue, Trustfall of Candy om maar wat te noemen. Laten we vooral niet naar songteksten gaan kijken als het op PP headliners aankomt. :p
Tja, haar grootste hit vergelijken met de laatste single van een band die al 40 jaar bezig is. Maar goed, haar slecht verkochte Ziggo Dome en feit dat ze op NSJ eindigde zegt ook wel iets denk ik. Als festivals in de Benelux haar écht hadden willen hebben, hadden ze dat wel gedaan.

Laat haar maar komen.Tenminste een nieuwe naam op het affiche maar uiteraard geen headliner.

Tja, haar grootste hit vergelijken met de laatste single van een band die al 40 jaar bezig is.
Ik ken niet echt veel uit de afgelopen 20 jaar RHCP, maar in de eerste 20 jaar struikel je ook over de belachelijke teksten. Is geen probleem verder, Give It Away wordt er niet minder van.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Paramore kunnen we doorstrepen voor Pinkpop, ze zijn support van Taylor Swift, op 21, 22 en 23 juni tijdens Pinkpop in Wembley.

Paramore kunnen we doorstrepen voor Pinkpop, ze zijn support van Taylor Swift, op 21, 22 en 23 juni tijdens Pinkpop in Wembley.
Dan is Foals wel weer beschikbaar? Want die waren dan weer support voor Paramore afgelopen jaar. Zou het tof vinden als het lukt die in de tent te krijgen.
En Bloc Party, maar ik verwacht die niet op PP

De Pinkpop campings zijn altijd gezellig, de laatste jaren stond ik op C

Maar nu we wat ouder 😉 worden zitten we toch te denken aan een reguliere camping met wat meer comfort en niet zo dicht op elkaar. We denken aan Limburgerhof. Heb er lang geleden eens gestaan. Iemand hier ook en goed bevallen toen?

Andere optie is de Watertoren, maar die is dubbele prijs in vergelijking met Limburgerhof

Laatst bewerkt:
Zijn er al meer geruchten over een tour van AC/DC? In Oktober staan ze weer op een podium. Zou een mooie (classic) headliner zijn voor Pinkpop.

Zijn er al meer geruchten over een tour van AC/DC? In Oktober staan ze weer op een podium. Zou een mooie (classic) headliner zijn voor Pinkpop.
die geruchten waren er.
maar PowerTrip is eigenlijk het enige dat tot nu toe er is, waar ze naar verluidt ook een enorm gage voor ontvangen dat Pinkpop never gaat betalen...
ik betwijfel of AC/DC überhaupt festivals zal doen als ze 2024 in Europa zouden zijn.

Depeche Mode in februari (8e) 2024 naar Ziggo...

gezien Pinkpop headliners zelden zo'n zaalshow pakken en vervolgens ook op Pinkpop uitkomen, neem ik aan dat DM niet op de eerste keuze lijst staat voor juni....

( zie Depeche Mode topic voor hele tourschema )

• Leuk
Waarderingen: Landgraver
Depeche Mode in februari (8e) 2024 naar Ziggo...

gezien Pinkpop headliners zelden zo'n zaalshow pakken en vervolgens ook op Pinkpop uitkomen, neem ik aan dat DM niet op de eerste keuze lijst staat voor juni....

( zie Depeche Mode topic voor hele tourschema )
Tenzij ze de beoogde headliner niet weten te kunnen strikken kunnen ze nog altijd het “Robbie Williams” scenario doen 😉

• Thinking
Waarderingen: Landgraver
Hopend dat pinkpop donderdag en vrijdag ook even in Groningen is geweest! En dan niet zo zeer om Rammstein te boeken maar de geluidstechnici 😎 Man man man... wat was het geluid goed waar het op pinkpop dit jaar nogal slap was!

• Leuk
Waarderingen: Minie
de drummer van Krezip zit momenteel in een ander bandje... die maar beter invliegen?
Dat is zo'n hobbyprojectje, toch? Ken er niet veel van, maar weet toevallig dat ze in Amsterdam gevestigd zijn. Meesten hier op het forum zien liever geen Nederlandse bands als headliner, dus beter van niet.

• On fire
Waarderingen: neus
Hopend dat pinkpop donderdag en vrijdag ook even in Groningen is geweest! En dan niet zo zeer om Rammstein te boeken maar de geluidstechnici 😎 Man man man... wat was het geluid goed waar het op pinkpop dit jaar nogal slap was!
Slap? Ik vond het geluid zeer goed dit jaar, vooral op main door de uitbereiding van de geluidstorens.. stonden vrij veel slappe bands, dat dan weer wel

Users who are viewing this thread