Pinkpop 2024

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Tsja, ook voor mijzelf geld dat LIVE = Ed, dus wat mij betreft zijn ze welkom. En 'echte parels' is natuurlijk een rekbaar begrip. Had ik daar invloed op gehad, doe dan inderdaad maar Oasis (y)
Dan zijn die ingehuurde muzikanten van Ed wel hopelijk wat beter op elkaar ingespeeld volgend jaar :).
Dus volgend jaar verspreid over 3 dagen o.a. Bush, Live, Skunk Anansie, Dog Eat Dog, Counting Crows en Fun Lovin Criminals?
Qua nostalgie zou ik zelf hopen op Beck, Eels, Weezer, Kula Shaker, Smashing Pumpkins, Garbage, Therapy? en Tori Amos.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: Joslittel en RickHuissen

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.112
2.007
Ahhh heerlijk, de nostalgie put gaat open!

Korn, Incubus, Sum41 (afscheidstour), Limp Bizkit, Offspring, All-American Rejects, Cardigans, Blink-182 en het uiteraard onmogelijk R.E.M, komt u maar door!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Live afgelopen maandag in Tivoli gezien en dat was een goed optreden. Ook prima muzikanten meegenomen en zijn messiascomplex thuisgelaten.
Ik snap de recensie in oor eigenlijk niet, want het gaat meer over allerlei randzaken. het eindigt dat de fans genoten en luidkeels meezingen.
 
Laatst bewerkt:

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Het optreden op Bospop was leuk voor de fan. Voor de rest was het zeer middelmatig met Overcum als dieptepunt.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
En dan te bedenken dat ik daarvoor nog wel naar Bospop zou willen gaan, gelukkig maar dat ik geen last-minute cheap ticket heb kunnen vinden.

Wanneer dit een beetje door ettert bij Live, dan moet je ze niet willen op Pinkpop denk ik.
Edje toch......het was zo een leuk bandje dat Live.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Dan zijn die ingehuurde muzikanten van Ed wel hopelijk wat beter op elkaar ingespeeld volgend jaar :).
Dus volgend jaar verspreid over 3 dagen o.a. Bush, Live, Skunk Anansie, Dog Eat Dog, Counting Crows en Fun Lovin Criminals?
Qua nostalgie zou ik zelf hopen op Beck, Eels, Weezer, Kula Shaker, Smashing Pumpkins, Garbage, Therapy? en Tori Amos.
Therapy? En dan Troublegum integraal spelen. Mijn tiener-angst plaat. Helemaal grijs gedraaid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Mark's Kal

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
197
161
Gisteren met 't vrouwke naar the Weeknd geweest in Brussel, zeer indrukwekkende megaproductie hoor. Iets als deze tour zie ik daarom nooit op PP verschijnen, daartegen had Pink dit jaar ook een grote productie bij. Vocaal was hij erg sterk, dus als PP headliner, boeken die gast! Voor 2024 zie ik het niet gebeuren dat hij weer in Europa is maar voor de jaren daarna een goede kanshebber.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
via RTL Boulevard

Jan Smeets baalt om afscheid Pinkpop: 'Geen puf meer'​


Jan Smeets (78) heeft het er erg moeilijk mee niet meer de baas te zijn. Dat zei hij woensdagavond tijdens een webinar van belangenorganisatie Hartpatiënten Nederland.

Jan, zelf drie keer aan zijn hart geopereerd, wees erop dat hij vijftig keer Pinkpop georganiseerd heeft. "Maar toen is me iets overkomen waardoor ik moest afhaken", vertelde de Limburger. "Ik was eigenaar van het terrein. Ik heb er de fut niet meer voor. Ik vind het erg dat ik de touwtjes uit handen moest geven. Ik heb alles gedaan wat ik wilde, alles áfgedwongen wat ik wilde. Maar ik ben niet meer de baas."

Van zijn hart heeft Jan naar eigen zeggen niet veel last. Dat is ook niet de reden waarom hij noodgedwongen moest afhaken, beklemtoont de voormalige Pinkpop-baas. Hij lijdt aan long covid, opgelopen tijdens een muziekcongres in Londen, en dat maakt hem verder werken onmogelijk.

"Op dit moment zit ik in een slechte periode", vertelde 'Mr Pinkpop'. "Misschien ook door de warmte, ik heb geen puf meer. Vroeger fietste ik naar mijn werk. Maar dat fietsen gaat ook bijna niet meer."

Het valt hem zwaar om geen spil meer te zijn voor Pinkpop, erkent Jan. "Daar werd ik gezien als de autoriteit. Maar de puf is eruit. Sporten gaat ook niet meer. Zelfs niet op mijn hometrainer. De longarts adviseert me een kwartier per dag te wandelen. En verder niets." Jan slaat op zijn dikke buik en verzucht: "Dit is het ergste - dat moet weg!"

https://www.rtlboulevard.nl/enterta...t-ervan-dat-hij-niet-meer-de-baas-bij-pinkpop
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
2 jaar geleden was het kantje boord voor Jan na een bijna fatale covid besmetting en ernstige hartproblemen. Hij is hier helaas nooit goed bovenop gekomen. Ik spreek zijn dochter regelmatig en die hebben zich behoorlijk zorgen gemaakt de afgelopen jaren. Nu is hij gelukkig een tijdje stabiel, maar het is en blijft een bikkel die het moeilijk vindt rustiger aan te doen. Ik heb zoveel respect voor Jan.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Los van zijn persoonlijke gezondheidsproblemen / en ja (long)covid is een sluipmoordenaar zou vroeg of laat het moment toch komen dat je korter gaat treden of het stokje overdraagt zeker als je 78 bent.Maar ja het is zijn baby en loslaten is dan heel moeilijk.Ik wens hem dat zijn gezondheid betert en toch de huidige PP directie blijft voorzien van zijn kennis en adviezen.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: TBK, Rockbeer en Minie

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Als we toch weer nostalgie en vergane glorie gaan noemen...laat Uriah Heep nog maar eens komen voor het laatste originele lid ook is omgevallen.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Girlband die ruim over de datum is, past uiteraard prima. Al zie ik dat nog altijd liever dan die overgeacteerde hysterische bende uit Zuid-Korea en Japan.
 
  • Wow
Waarderingen: Bassie78

Gebruikers die dit onderwerp bekijken